Juist precies maar goed ik wil er een slotje op want blijkbaar heb ik iets verkeerd gezegd. Moderators mag er een slotje op? jennie72
Uhm kaatje....Staat toch duidelijk in de omschrijving dat je na 10 min niet meer moet aflezen omdat de test dan niet meer betrouwbaar is. Hoe kan je dan valse hoop krijgen!?
het is goed bedoeld maar Nie sheeft gelijk deze discussie is al heel vaak gevoerd OOk over andere merken tests, zoals clearblue en feit blijft dat je de gebruiksaanwijzing gewoon moet volgen, er staat echt niet voor niets, niet aflezen na 10 minuten
Gerrinna ik weet niet wat je er mee bedoelt maar ik ben het spoor bijster. Vind dit jammer. Het zal wel. jennie72
mmhh.... snap eerlijk gezegd ook niet precies wat er bedoeld wordt. In mijn zwangerschapstesten staat duidelijk, niet slopen, niet na 10 min kijken, dan is het resultaat niet meer betrouwbaar..... volgens mij is dit bij iedereen ondertussen wel al bekend, omdat er meerdere topics over zijn en waren.
Hmm. Ik vind niet dat er vriendelijk word gereageerd, Jennie probeert toch alleen wat duidelijk te maken? Ik heb er wel wat aan, want ik dacht dat er na een uur helemaal geen streepjes meer bij konden komen. Ten minste geen positieve. ik wist wel na 10 a 20 minuten. Wel dat je dan alleen een ingedroogd streepje kan zien, en die zijn bij mijn weten grijs. Ten minste die ik wel eens gebruikt heb wel en dat waren de testen van de etos en het kruidvat. En nu weet ik dat dus wel. Ik vind sommige reacties wel flauw hoor.