even iets luchtigs...wat kan echt niet meer deze zomer

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Nerdbrillen.. er zijn maar weinig mensen bij wie dat echt mooi staat.

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Heuptasjes! (ik erger me elke keer weer aan mn s.ouders die wanneer ze bij ons komen blijkbaar ineens denken dat ze op vakantie zijn ofzo en spontaan de hele week met zon ding om gaan lopen als we ergen heen gaan. Serieus, dat doe je thuis toch ook niet :(????)

Verder kostte het mij ook wel 2 zomers om te realiseren dat witte leggings toch niet zo mooi zijn :)

Te korte truitjes en te lage broeken vind ik ook verschrikkelijk. Vrouwen met stratenmakersdecolleté of net zo'n flubberbuikje dat boven de broek uitpuilt (zichtbaar dus. Ik heb ook geen strak buikje maar zorg wel dattie altijd netjes bedekt is ;)) Brrrrrr....

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Ben ik de enige die zichvreselijk onzeket gaat voelen naarmate ik dit topic verder lees ( ben bij blz 9 gestopt hahahaha)

want uhm ik loop op crocs draag spijkerrokjes met eronder leggings liefst witte. hahaha vrees dat ik voor jullie een mode flater ben

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik heb ook leggings...en als ik dat hier lees dan kan dat echt ...

Ik zou heel graag anders willen, maar ik ben best stevig en ontzettend onzeker. Ik durf gewoon niet anders. Als ik een mooi figuur had zou ik in hele andere kleren lopen. Maar op dit moment kan dat nog niet. Wordt aan gewerkt! :D.

En ik denk dat er veel meiden zijn die dat niet zozeer mooi vinden of denken dat dat mode is, maar zich ook enigszins luchtig willen kleden met 20 graden of meer.

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

:D sorry je omschrijfthet zo leuk.
    maarhier ook crocs. ( niet de original maar ballerina weet nietof die ook erg zijn) spijkerrok heb ik ook. de witte legging dan niet.

kan jou het bommen joh. lekker dragen waarin je je lekker voelt.:)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahaha ik liep ook altijd in witte leggings hoor.

Zou niet weten wat ik voor andere kleur onder een licht blauw zomer jurkje moet dragen:D

Draag dan wel geen crocs maar wel birckies!:D

Hier ook een mode flater verder hoor maar ach ik vind het leuk dus draag het gewoon:D

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mwah, zolang ik volksstammen met leggings ook rond zie lopen, zal het toch wel een minderheid zijn die vindt dat ze niet kunnen... ;)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Heuptasjes kunnen juist wel weer

Ik ga ook zeker op zoek naar een leuke hippe dit jaar. Ik had al wat leuke gevonden op pinterest ( natuurlijk) Hip Bags

Bekijk bijlage 317949

Ik vind eigenlijk dit jaar wel heel veel kunnen. Crocs vind ik niet zo mooi maar als ik mensen er over hoor hoe fijn dat loopt....

9. sjak

sjak Niet meer actief

Persoonlijk houd ik niet van Crocs, birkenstocks, uggs, te dikke billen in leggings... Maar als de persoon hierin zich lekker voelt, zelf weten.
    Wat ik echt niet vind kunnen zijn van die bikini's met strikjes, waar de strikjes verdwenen zijn tussen de rolletjes... Ik heb ooit geroepen dat ze daar bekeuringen voor mogen uitschrijven.... :)

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Niet doen hoor zoveel mensen zoveel wensen ;).
    Ik maak me dus echt niet druk om uiterlijk, ik draag zo goed als altijd een spijkerbroek in de winter met een lekkere warme trui er boven en in de zomer met een tshirt, schoenen tja weinig keus heb 1 paar speciaal op maat gemaakte schoenen (vergroeide voeten) die dan ook nog speciaal hoog moeten zijn, je krijgt vast al een beeld ;), in de zomerdag draag ik ondanks de huidaandoening op mijn benen gerust een korte broek, een hemdje en mijn polsbraces erbij. As ik zo over straat kan kun jij ook gerust op je crocs met spijkerrokje :D

11. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.511
    8.437
    113
    Het meeste is wel genoemd denk ik, hahaha!

Heuptasjes vind ik best fout, als ik soms een foto zie van 20 jaar geleden, ahum ...

Heel fout in de zomer: dames op leeftijd die helemaal uitgezakt zijn, maar nog superbruin willen worden (op zich niets mis mee), maaaaaar, daar moeten we dan van meegenieten als ze in een te korte short en bikinitopje gaan rondfietsen ... iieehhhh!!!
    Kom dat te vaak tegen, op de fiets of op een terrasje. Please, bewaar dat lekker voor bij jezelf in de achtertuin ofzo, hahaha.

12. henkie24

ik vind het denk ik wel leuk.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Ja die hippe heuptassen zijn super leuk

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik bedoel dan ook meer dit :D

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    dit vind ik dan wel weer leuk.

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
  17. adi

adi Niet meer actief

Maar ik vind bij de meiden met stevige benen een mooie broek of een mooie (iets langere) zomerrok veel beter flatteren als een (witte) legging. Want dan wordt juist nadruk gelegd op de benen omdat ze zo strak zijn ingepakt.

(ik heb een appelfiguur, dus dunne benen, maar weinig taille. En ik draag juist strakke broeken/ legging met tuniek/ rokjes om de aandacht naar de benen te leiden ipv buik)

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat echt niet kan

birkenstocks.. die zijn niet leuk en zullen ook nooit leuk worden.. misschien dat ze lekker zitten, maar vind ze het toppunt van onelegantie
    crocs: voor kleine kindjes vind ik ze grappig, maar op moment dat je ongesteld bent geworden.. weg ermee!!

leggings kunnen prima, behalve als je ze gaat dragen met naveltruitjes.. regel voor leggings.. altijd iets op dragen dat halverwege je dijen komt of langer.

blote benen als je niet de moeite hebt genomen even je benen te scheren..

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    driekwart broeken, echt een no go!

20. henkie24

ah joh leuk juist:):D

Deel Deze Pagina