Treggings zitten zo rot! Je hebt altijd zo'n extra stuk stof in je kruis, vind dat stretch ook 3x niks! En kleurtjes al helemaal niet. Ik draag eigenlijk alleen jeans, 7/8 chino's en lange wijde linnen broeken.
Het word ons ook allemaal heel lastig gemaakt vind ik.. Veel leuke kleding wat je vind is gewoon gemaakt voor de meest slanke dames, vind ik. Want als ik iets zie bij een meid die dun is denk ik oooooh mooi, wil ik het zelf passen.. en dan denk ik van noh jeetje ik lijk wel een koe ofzo! Vind ook dat iedereen lekker aan moet trekken wat ie zelf leuk vind. Maar pas wel op met dat het niet te strak zit of dat je er als een zeekoe uit ziet terwijl een ander shirt/tuniek je juist weer slanker doet lijken. Ik vind het echt lastig hoor voor me zelf.
Ik vind het niet mooi... Ik hou sowieso niet van die broeken met 'rare' lengtes. Vind het nooit goed doen voor je figuur.
Ik pas inmiddels in de gewone lijn van H&M, maar hun +lijn is zo oudbollig! Echt jammerlijk. Moet je op zoek gaan naar een bikini in een wat grotere maat, dan zit er echt een supergroot broekje bij en krijg je een hesje met van die voorgevormde puntige cups, echt belachelijk!
Maar als net als mij toen maat 48 hebt.. Wat trek je dan aan in de zomer? Want veel keus heb je in die maat niet. Of onwijs lelijke bloemetjes jurken ( waar ik sowieso alweer wat onder aan moet ivm benen die gaan schuren ) Of lange broeken ( mij te warm als het bijna 30 graden is ) Of zo'n mannelijke korte broer Leuke korte broek doe je al niet snel aan als je stevig bent ivm je "dikke" benen. Jurkjes vind ik echt heel leuk loop het liefst het hele jaar in jurkjes maar ik moet er echt wat onder hebben ivm benen ( en dat terwijl ik wel snel bruine benen heb ) Ik hou niet van jeans heb ze wel maar vind het voor mij niet iets om elke dag in te lopen. Dan heb je nog de linnenbroeken ( die ik echt afschuwelijk oudbollig vind en als je ze wast zitten ze goed een uur later zijn het van die flubber broeken ) Nu heb ik inmiddels maat 44 en heb je echt veel meer keus in leuke zomer kleding ( nu ben ik hoogzwanger in de zomer en ben niet van plan een nieuwe garderobe kast aan te schaffen dus doe het nog ff met de positie kleding van 2 jaar terug )
Hier ook iemand die er wel 2 bloementjesbroeken in de kast heeft hangen, van de H&M! Zij zijn iets wijder, niet van een elastische stof en echt best chique. Ik ben lang en slank en t staat me prachtig
Ik draag bijna altijd een stoffen zwart rokje van h&m en zwarte legging.. Haha, legging met oversized trui is ook leuk.
haha ik denk dat ik de hele zomer erbij loopt volgens veel hier van dat kan niet Ik loop namelijk altijd in leggings. Van alle kleuren met of een tuniekje erover of een rokje haha. En heerlijk altijd teenslippers niks anders. Broeken heb ik zelden aan vind het niet lekker zitten
Ooooh ik ga vanavond met moeders de stad even in. Ze had een heel leuke tregging/broek gekocht met bloemetjes print, ze heeft dan ook een fantastisch figuur na 6 kinderen gebaard te hebben. En voor mezelf ook maar wat vinden, wat ik nog even aankan als ik dikker word, dus dan moet het wel een tregging zijn, want een gewone broek kan ik nu al niet meer aan. en van die lange positiebroeken altijd heb ik ook geen zin aan. En een legging kan nog iets extra elastiek in, dus ben er heel blij mee .
Ik had al het idee dat ik de vetjes die op mijn buik zitten, laat transplanteren naar mijn kont. Helaas wil de plastische chirurgie niet meewerken.
Ja of 4 billen!!! Dus dan bedoel ik dames die onder een nette broek/pantalon een gewone slip of te strakke boxer dragen waardoor hun billen in tweeën verdeeld worden. Oei... errug lelijk! Trek toch een hipster of string aan en kies AUB de goede maat!
Ik had een collega die zomers vaak zo'n heel dunne, witte linnen broek droeg met een string, alleen keek je dwars door die broek heen, ze had net zo goed alleen die string kunnen dragen, want je zag die kont gewoon helemaal.
Ik ben zelf stevig hoor, maar loop nooit te koop met rollen of wat ook. Gistern zag ik een vrouw joggen. Iets ouder en iets dikker dan ik. Goed hoor, bewegen en afvallen, maar ze had dus een veel te strak leggingachtigding aan met een kort te strak shirtje... Rollen en onderbroekranden allover, gatverbah! Gewoon even netjes gaan rennen en een maatje groter kopen. Dat kleedt echt meer af!