Ik let eigenlijk nooit zo echt in detail op wat anderen dragen.. Ik ben meer van de "je moet aantrekken wat je zelf wil en leuk vind staan". Ik loop sowieso nooit echt met trends mee.. Ik koop wat ik leuk vind en combineer met wat ik leuk vind. Dus in mijn garderobe komen wel birckenstocks voor en corcs en ook witte legging en spijkerrokjes.
Wat heerlijk dat het me zo weinig kan schelen. Ik draag wat ik fijn vind en mooi vind. De opmerking over de didi vind ik echt heel naar, dat wel. Ik ben echt geen afgekeurde hippie . En ik draag wel leggings. Ook onder rokjes en vind hetvook anderen leuk staan. Geen crocs, die vind ik lelijk. Maar ik vind veel wat ik hier voorbij hoor komen echt lelijk wat anderen mooi noemen. Gelukkig maar dat smaken verschillen, iedereen hetzelfde ou ook zo saai worden.
Ik vind het sowieso eigenlijk not done om een bepaald kledingstuk lelijk te noemen. Want een ander kan er misschien wel super weg van zijn! Ik probeer dan altijd te zeggen, het is niet MIJN smaak. Maar dat betekent niet dat het ook meteen lelijk is.
Dat is waar. Maar zeggen dat vind ik lelijk kan ook toch? Dan is het mijn mening. Zeggen dat is lelijk vind ik ook wel gek.
Jazeker, zolang je het bij jezelf houd.. Is er niks aan de hand, dan is het een mening. Maar zeggen dat iets sowieso lelijk IS, vind ik gewoon niet kunnen omdat het echt kwetsend kan zijn naar mensen die dat wel mooi vinden.
Ik vind sommige dingen die hier genoemd worden ook beetje overdreven hoor. Ik vind vind juist de meeste mode-dingen geen pan... Hele wijd shirt met de bovenkant dicht tot je hals, zit geen vorm in. Maar hè, het schijnt dan mode te zijn. En constant met een panty onder je rokje lopen... Zit ook zo lekker. Nee hoor, zwarte legging en dan een rokje erop (ja ook een spijker) vind ik niets mis mee. Sokke in sandalen is nooit mooi geweest evenals te strakke kleding. Of ordinair korte rokjes/shorts. Verders vind ik dingen niet snel gek. En als ik een mooie, bruine gozer zie lopen met een wit hemdje draai ik in positieve zin gerust nog eens mijn hoofd om.
hmmmm sorry maar dit is echt geen luchtig topic vind ik Het lijkt meer op - kraak een ander lekker af op zijn/haar kledingkeuze, zodat ik me beter voel - topic.
Precies.... Luchtig vind ik lachen om sokken in sandalen, 2 dezelfde jassen dragen en 100kilo wegen en een naveltruitje dragen. Daar kan ik het lach- gehalte nog van inzien. Maar om een legging of 3/4broek em dat flink afkraken, nee, niet echt mijn humor. Oh, en just for the record;ik draag geen witte leggings, of te strakke dingen oid. Voor het geval jullie denken dat ik in verdedigings modus ga.
Heb bijna altijd een legging onder jurkje/rokje aangezien met benen langs elkaar schuur en dus dan me boven benen kapot loop, En birkenstocks ook hier .lekker aan doen wat je zelf t fijnst vind zitten
Hier het zelfde probleem hoor En draag ook gewoon een witte legging en niet altijd een lange! Ik vind het mooi dus draag het wat een ander er van vind zal me echt aan mn anus oxideren Zolang me man nog naast me durft te lopen zal het best mee vallen
Daar zijn nu die bandeaubikini's voor! Ik heb er niks tegen hoor, tegen dat topless gebeuren, maar vind dat er nog wel iets te raden moet overblijven... Vind het btw wel afschuwelijk om van die ouwe afgezakte, te gebruinde want ik werk niet dus heb de heeeeele dag de tijd om te gaan liggen bakken, lijven topless te zien rondlopen met OOK nog eens een string, met van die platte uitgezakte rimpelige pannekoekbillen. TÉ ranzig!!!!! Of ouwe mannetjes in van die Speedo ballenknijpers, rilllllllll!!!! Hoef ik btw ook niet bij een jong godenlijf te zien hoor haha.
Ja. Strakke Speedo's, helemáal waar van die bossen onderuit komen, kunnen natuurlijk ook niet. Die strakke pijpendingen zijn al helemaal verschrikkelijk.
Wordt echt niet blij van fluoriserende kleuren, maar is ook weer helemaal hipperdepipper deze zomer begreep ik. Of van die enorme zonnebrillen. Ik zie wel eens topless meiden (geen probleem) omdat ze geen witte strepen op hun lijf willen (begrijpelijk), maar dan hebben ze een enorme zonnebril op zodat ze twee witte vlekken rondom hun ogen hebben zitten, snap ik niet.
Ben ik met je eens. Alleen zou ik het wel fijn vinden als ik bijv. een vreselijke modeblooper maak dat iemand ff tegen me zegt "hee meid, sorry maar dat is echt niet mooi..." Als niemand tegen je zegt dat je er bij loopt als een clown (als dat het geval is) is dat ook wel een beetje zielig
[ Of van die enorme zonnebrillen. Ik zie wel eens topless meiden (geen probleem) omdat ze geen witte strepen op hun lijf willen (begrijpelijk), maar dan hebben ze een enorme zonnebril op zodat ze twee witte vlekken rondom hun ogen hebben zitten, snap ik niet.[/QUOTE] precies en maar blijven volhouen dat het niet om de tette gaat
Wij gaan deze zomer naar een camping met zwembad in Frankrijk en daar zijn die dingen verplicht, de horror!
Ja dat zijn ze manlief is iet gelukkig . Heb voor Quinten wel wat boxers maar kan me niet voorstellen dat ze daar bij een kindje van 3 over zeuren. Vraag me toch altijd af wat de reden is .