even iets luchtigs...wat kan echt niet meer deze zomer

Discussion in 'De lounge' started by henkie24, Apr 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Sorry maar ben echt geen "afgekeurde hippie". Misshien eerst na jezelf kijken voor dat je iets anders "afkeurd"

2. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,665
    1,426
    113
    Nu was ik toch wel erg nieuwsgierig geworden dus even gegoogled, maar het heeft te maken met hygiene dat mensen niet met de korte broek in het water springen die ze de hele dag al aan hebben en omdat die meer water mee nemen uit het water dus meer verspilling, dat zegt google, haha rare redenen zeg maar vooruit we doen het er maar mee en ach de camping zit aan het strand de zee kan vast wat water missen :D

3. moonymuppet

ik denk dat dat meer over jouw zegd dan over dat meisje, hoezo jaloers....:cool:
    als mijn man wil kijken na blote borsten en zich daar aan "verlekkerd" is dat toch zijn probleem hij heeft erg "last" van als je begrijpt wat ik bedoel.
    En anders kan dit kan dan in je voordeel werken;)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zeg toch niet dat jij een afgekeurde hippie bent omdat je kleding van Didi draagt? Ik zeg dat afgekeurde hippies van die wijde gewaden met kraaltjes en spiegeltjes dragen..wel goed lezen ;)

Trouwens,waarom je gelijk zo aangesproken voelen?

Is er nog IEMAND op dit forum die niet zulke lange tenen heeft of tegen kritiek kan????

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja hoor:D

6. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    +1:D

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Haha ik zie veel dingen die ik ook doe:$!

Korte spijkerbroek met legging (wel een met voeten niet 3 kwart ofzo)

Draag sowieso graag korte broekjes, dus ook in de zomer.

En lag ik voor ik met manlief ging rustig op het strand topless in een stringbikini hoor:p. Manlief is nogal jaloers en voelt zich heel ongemakkelijk erbij dus doe ik het niet meer.

Maar sokken met sandalen en witte leggings zonder iets erop is inderdaad niet zo stijlvol,

Maarja we lachen toch altijd wel om mensen dus ik kan me er niet zo druk om maken;)!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Gelukkig..:D

Ik draag ook leggings (meestal zwart) omdat ik vind dat ik geen mooie benen heb en ivm het schuren maar ik word heus niet woedend omdat de legging hier wordt afgekraakt,wat kan mij dat schelen??

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik draag om dezelfde reden ook leggings.

En zoals ik eerder al zei het zal me aan mn anus oxideren wat een ander er van vind.

Zie nog genoeg meiden in leggings lopen in alle kleuren die er maar bestaan dus zo afschuwelijk zal het wel niet zijn:D

10. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ik heb vandaag een spijkerrokje met een legging aan.........

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Precies,het lijkt wel alsof een hoop meiden hier helemaal over de rooie gaan achter hun laptop als iemand het niet met ze eens is of een andere smaak heeft. Altijd gelijk op de kast,zwaar beledigd..;)

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vind een witte legging niet mooi
    Vooral niet als je witte melkflessen als benen hebt en je het onderscheid tussen legging en benen moeilijk kan maken :p

En te kleine kleding.. Zo zie ik vaak mensen lopen in leggings die 4 maten te klein zijn en je elke put kunt tellen en heb ik echt plaatsvervangende schaamte, zo ook met meiden die een te klein topje aanhebben zodat alleen de tepel onderhand nog maar bedekt is :)

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zooo jij durft :D;)

14. moonymuppet

jawel dat zeg je wel(ik heb het namelijk niet over didi), jij zegd dat afgekeurde hippies in die gewaden lopen. ik loop soms in die gewaden dus ben ik in jouw ogen een afgekeurde hippie. zelf ook goed lezen he! Je kunt die zin twee kanten opvatten.

ontopic
    en het is echt niet dat ik niet tegen kritiek kan of geen lange tenen heb (nou ja die heb ik idd ook niet) maar kleding is toch een vorm van smaak wat ieder lekker zelf moet weten en waar je jezelf in prettig moet voelen. Wie bepaald van mode is of wie bepaald wat er in of uit is?

15. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Er zijn best wel dingen die mijn 'smaak' niet zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet vind kunnen.. Hier geen birckenstoks ondanks dat ik in de zorg zit en mijn collega's er aandelen in hebben, ik vind ze gewoon niet mooi maar als ze lekker lopen prima toch?

Legging , ik heb ze ook maar wel de dikkere en van mooie kwaliteit. Ik zie soms dames lopen met zo'n verwassen pluizige oude legging die doorschijnt, kijk dat vind ik dan niet kunnen. Niet zozeer de legging dus maar meer de staat ervan. Die dames hebben vaak ook een maat te klein aan waardoor alles tekent..

Lage broeken vind ik mooi,mits je de juiste maat draagt en er geen mega love handels of string bovenuit piept.

Dus mijn mening is dat veel wel kan mits juist gedragen bij een passende type..

En nee sokken in slippers dat kan bij NIEMAND ;)

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nee,dat zeg ik niet maar ik snap eerlijk gezegd niet dat je je zo druk maakt.. In dit topic wordt toch om meningen gevraagd? Dat hoort bij een forum :)

17. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ik in bikini kan deze zomer écht niet meer. Helaas weet ik niet hoe ik anders mijn zoontje in het zwembad moet begeleiden ( ik heb geen boerkini), dus hierbij in het vooruit mijn excuses...

Ik zie hier discussies voorbij komen over hippiegewaden met spiegeltjes enzo. Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat ik die dingen grijsdroeg... Mijn hele garderobe bestond uit geborduurde spiegeltjes... Ik was toen wel een lekker ding trouwens. Helaas geen foto's voorhanden (was nog vóór het digitale tijdperk)... :)

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lapagayo, kon trouwens NOOIT!
    Mijn moeder heeft ooit zo'n trui gehad, kon er wel om janken!

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Kijk maar uit wat je zegt,straks krijg je hier de Lapagayo fanclub achter je aan..;):D

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahahaha:D:D
    Dan moet je toch maar aan een speedo badpak met bij behorend oerwoud downunder wat de weg naar buiten waad:D

Share This Page