Oh maar dat gaat ook absoluut gebeuren hoor wees gewaarschuwd: Ga begin Mei NIET naar Bella Italia....
Maar bandeaubikini's draag ik altijd maar vind witte tieten gewoon lelijk. Dus daarom lig ik topless. Maar dat ouwe afgezakte is bij mij niet aan de orde want mijn borsten staan recht vooruit en zit strak in mijn velletje dus niks om van te walgen denk ik. Dus ik blijf lekker toplessen liggen. En nee ik ga niet lopen want daar hou ik ook niet van.
Hahaha oo wat een topic. Nou ja ik zal de ergste van het hele stel zijn want: *tromgeroffel* Ik draag birckenstocks met zwarte sokjes/nette pantkousjes erin hahaha. Ik bedek mezelf (moslima) en dus ook graag mn voeten vandaar haha. Ik ontvang de kroon der modeflaters denk ik bij deze *grijns*
Nou ja op mn birkenstocks kom ik niet ver. Denk dat ik even overga op mn nike air max met witte sport sokken hahah.
Nee valt wel mee, went eigenlijk heel snel. Draag trouwens meestal ballerinas. Maar af en toe me birki's. Heb wel dunne sokjes, dus geen dikke sokken voor je zien zomers.
Oke,hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken dat je je teennagels niet geknipt hebt of je nagellak er niet netjes meer op zit
Hier gaat de legging toch de kast uit hoor deze zomer. Helaas aan de zwangerschap over mn hele bovenbenen, knieholtes en kuiten dieppaarse lange en brede striae overgehouden. Nog steeds zijn ze niet verkleurd dus ben bang dat het voorlopig wel zo blijft. Dan ga ik toch echt niet met blote benen in een leuk zomerjurkje want je schaamt je kapot.
Dit droeg ik... (toen ik nog slank was) dus graag. En sowieso altijd een legging onder een (spijker)rokje. I.v.m. schuren van de benen inderdaad. Volgens mij heb ik er ook nog birkenstocks onder aan. Wat een flater!
Goh, dat zoveel mensen leggings niet vinden kunnen. Ik denk dat ik toch zeker 1 op de 3 vrouwen op straat met een legging + rokje zie lopen . Ik draag ze iig wel, niet onder alles, maar het zit lekkerder en ik vind het wel praktisch met fietsen enzo. Wel belangrijk dat ze niet doorschijnend of te strak zijn, dat vind ik ook niet mooi Verder vind ik vreselijk: - harembroeken - string bikinibroekjes of topless (of helemaal erg : gecombineerd) - Tops of jurkjes met van die gaten op aparte plaatsen (bovenaan de rug, bovenarmen) - teenslippers met hoge hakken