Hahaha, ik leef in mijn Marliesjes Zitten mij heel erg fijn, andere bh's zitten gewoon niet zo lekker. Ik heb niet zoveel bandjes ( veel te ingewikkeld ) maar vind het wel erg leuk. En mijn decolleté is strak en blank hoor.
Lapagayo was onwijs in begin jaren 90. IEDEREEN op school droeg daarvan wel een trui of een wortelbroek. Ken je nog die ribbroeken uit de jaren 90? Ook in wortelmodel. In Zoetermeer zat een Lapagayo winkel. Daar was het altijd druk!!
Zo ik heb vandaag even een nieuwe spuuglelijke witte legging aangeschaft! Voor onder mijn zwart witte jurkje
Leggings met rokje Crocs Marlies dekkers bhs die boven een diep uitgesneden decollete komen Gekleurde zonnebrillen ( montuur) Van die kleine tasjes die je schuin draagt. Veel jongens lopen ermee maar helaas soms vrouwen ook Adidas slippers met die dikke band met strepen
Het gaat er bij mij om dat het nergens voor nodig is. Behalve om het aandacht willen trekken. Net zoals iemand al zei ga dan lekker onder de zonnebank, heb je ook geen witte tieten Of lekker op je eigen achterstraatje ofzo Nou oké noem me maar jaloers, maar ik hou er idd niet van als ik naast mijn eigen man lig/zit/loop die op iemand anders tieten zit te geilen. Ik ga ook niet topless (zit ook strak in m'n velletje om het zo maar te zeggen) maar ik heb die aandacht van anderen niet zo nodig. Als ik bruine tieten wil dan ga ik wel zonnebanken.
Voor mannen vind ik sportsokken in slippers of Nikes onder een korte broek echt niet kunnen. Koop een paar leuke slippers en laat sokken thuis. Wil je persee dichte schoenen die dan korte sokken aan ( van die voetjes) En van die Jezus sandalen. ( zo noemt neefje ze) ook echt lelijk.
Whahaha! Gewéldig dit! Ik houd wel van een portie zelfspot Moet meteen denken aan een vriendin van mij (ook moslima) die hier aan de deur stond in haar Adidas trainingspak ZONDER bh. Uiteindelijk gaf ze ook toe geen slipje te dragen... in de haast vergeten.... wat hébben wij gelachen die middag! Echt.... ohhh...
Wat óók niet kan in 2013... Een jurke met zwarte malliot/legging en dan gympen aan. Zo liep er pas iemand bij ons op het werk rond.... het was carnaval dus ik dacht "goh, die komt verkleed naar het werk!" Waarop mijn homo collega een diepe zucht slaakte en maar snel wegdook
Dat kan je man ook als ze een bikini aan heeft hoor T zal mij aan mn reet roesten of mn vriend naar andere tieten kijkt, ik weet dat hij bij mij komt eten Ik kijk ook graag naar andere mannen, nou en? Moet je dan je hele leven alleen maar met oogkleppen op naar je partner kijken? Zou mijn leven erg saai van worden hoor. Beetje kijken moet kunnen, ik weet toch dat mijn vriend mij de mooiste vind! En hij weet ook dat ik hem de mooiste vindt! En dat andere vrouwen topless willen liggen moeten zij toch zelf weten? Ik heb er geen last van hoor, ik zie liever mooie borsten dan een vent in zn blote *piep* hahaha Over kleding, kan mij ook niet boeien hoor wat iemand aan heeft. Als je je maar goed voelt in je kleding! En ook wel een beetje naar je leeftijd kleden, dus idd geen vrouwen van 60+ met gerimpelde boobs en van die ordinaire outfits brrrr.
Whahaha, dat had ik wel willen zien. Die hingen dan wel héél erg laag . Maar even serieus. Wat ik niet vind kunnen: witte leggings en harige mannen enkels onder hun te korte broeken (en nee, geschoren wordt het niet voldoende beter op).
Natuurlijk! Maar het is denk ik een illusie om te denken dat je man (of mannen in het algemeen) niet naar de borsten van een andere vrouw zullen kijken. Ongeacht of ze bloot zijn of niet.