Ooo als ik lig op het strand floep ik ook wel eens mijn topje uit hoor! En als ik opsta is hij zo weer aan! Ben ik dan nu ook aan het fashion flateren
Haha aandacht van anderen niet nodig? Vind dit wel een hele domme reactie. Ik zon ook topless maar dat doe ik dus echt niet om aandacht van anderen te krijgen... Want dat kan me werkelijk waar niks interesseren
Ik ben hier zo slecht in, dus vraag ik het aan jullie: Wat is dit jaar de mode qua schaam-, been- of okselhaar?
Ehm wat mij betreft is de ´mode´ altijd dat die lichaamsbeharing er gewoon helemaal af gaat. ZEKER bij vrouwen
Ik dacht dat beharing bij vrouwen al een jaar of 10 "uit" was Die mode is geloof ik ook nog nooit terug gekomen haha
Kale poezen blijken uit! Een natuurlijke en verzorgde bikinlijn is de trend deze zomer: Een verzorgde bikinilijn is de trend. De total nude look is uit - Trendystyle, de trendy vrouwensite
Ik snap ook niet wat schaamhaar met het modebeeld te maken heeft, tenzij het je uitmaakt wat je mede-nudisten of sauna-gangers evan vinden.
Nou, soms zie ik in de zomer wel eens dames in badpak of bikini, en dan zie je zo een heel bos er onder vandaan komen... BRRRRR
maar wat is er brrrrrrr aan haar? het is maar haar en geen kakkerlakken ofzo. kijk dat het geen mooi gezicht is ok. maar het is verder niet abnormaal ofzo. ( en nee ik heb geen bossen haar onder mn bikini vandaan. ik trim de boel netjes bij)
Ik denk dat mensen het vies vinden omdat het op het geslachtsdeel van een ander zit. Dat idee vinden de meeste denk ik gewoon niet fris. Ik denk niet dat het om het haar op zich gaat.
Haar op zich is inderdaad niet vies, maar ik vind het toch onsmakelijk.. Denk toch niet alleen omdat het op een geslachtsdeel zit want behaarde benen bij een dame vind ik ook niet echt smakelijk om naar te kijken bijvoorbeeld.
Toch denk ik dat dat iets is wat je vindt omdat het ons zo geleerd is door de omgeving. Want eigenlijk is dat ook niet vies eveneens met oksel haar Ik hou het ook allemaal bij hoor hahaha en vind het ook niet fris bij een ander, maar ik denk dat het daardoor komt
Ik denk het ook Want natuurlijk is het niet vies... Toch vind ik iemand er dan al snel onverzorgd uitzien. Toch modebeeld dus denk ik inderdaad
Ik heb dat ook hoor! Ik vind het er ook onverzorgd uitzien, maar eigenlijk is dat gewoon omdat het modebeeld idd al jaren zegt dat dat 'niet kan'