even iets luchtigs...wat kan echt niet meer deze zomer

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nou als het +25 graden is dan heb ik lekker mijn Birkies aan hoor. Heb ze in alle kleuren ook nog :)..
    Maar niet naar mijn werk of naar andere plekken. Hoogstens naar de supermarkt of een andere winkel.

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

OMG hahahah die kon ik nog niet, lijkt wel alsof je dan een klompvoet hebt hahahahah :D

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Witte legging met een spijkerrokje, en dan het liefst zo'n kort spijkerjasje er boven. En birckies er onder natuurlijk.
    Nee, das niet mijn smaak .... :D

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh écht?? Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen 2 jaar?? haha!! :D

Erg he??

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik kleed me naar temperatuur. Het zou nu ook volop lente moeten zijn. Nu zit ik hier met een deken over mijn benen en een lekker warm shirt aan en de kachel op 22 graden ;). De zomerkleding hangt nog ver weg achter in de kast :(.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    O en wat ECHT niet kan en ieder jaar doen ze het toch weer:
    Wit ondergoed onder witte kleding, WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En smoezelige bh bandjes zichtbaar.

En witte smoezelige ondergoedhemdjes die mannen aantrekken.
    En te korte (spijker) broekjes waar senioren mee gaan lopen.
    O ja, TREK EEN SHIRT AAN zodra je je op straat begeeft en helemaal als je gaat winkelen!!!!
    O en wat ik ooknooit begrepen heb: waarom hou je je zonnebril op als je ergens binnen loopt????!!!!
    Ook zo superfout!!!!

Geloof dat dit het wel was haha.

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Witte leggings vind ik an sich nog niet zo erg, maar die marktgruwels met die kantrandjes onderaan..... VERSCHRIKKELIJK!!!

Verder: met 30 graden (nep)Uggs dragen, Crocs (tenzij je in het ziekenhuis werkt) én alle kleding die niet bij je figuur past. Soms willen mensen ongeacht of het staat of niet bepaalde kleding aan. Wat sla je ontzettend de plank mis als het je figuur op een verkeerde manier benadrukt!

8. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ik heb zulke in het zwart, omdat platte skateschoenen zoals ik ze graag draag niet in mijn maat en model meer bestaan :( maar draag ze ook echt alleen naar/op/van werk. thuis switch ik naar mijn nette hakken :D

mag zwarte legging met spijkerrokje wel?:p voel me altijd zo... open als ik geen legging heb icm een rokje, of dat bij een stoffen rokje mijn ondergoed perfect te zien is -.-'

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Zit btw nog te wachten op de dooddoener: Laat elkaar in hun waarde!:p

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ohja!!!! Wat erg he!! :$ Ik snap dat ook niet! Ik heb een HELE lading huidskleurig ondergoed speciaal voor de zomer en onder de wat lichtere kleding. Je ziet er niets van en staat dus netjes. Waarom snappen dat soort mensen (met name vrouwen) dat niet???

Helemaal mee eens dus!

11. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Wat ik persoonlijk altijd raar vind is als vader, moeder en kinders allemaal van dezelfde stof badkleding hebben zodat het 'matched'. Dus bikini voor moeders, zwembroek voor vader, mini zwembroek voor zoon en mini bikini voor dochter. Kriebels krijg ik ervan!

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

iedereen lekker nemen zo als ze zijn
    ik ga me niet druk maken om wat mensen nu wel of niet kunnen of mogen dragen
    ik zal vast en zeker dingen dragen waarvan vele denken eh wat heb jij aan
    ik heb maat 36 en ik trek heerlijk mijn legging aan als ik daar zin in heb of het nu met een kort of lang ding is als ik daar zin in heb draag ik dat..
    witte legging met rokje trek ik ook aan vind n legging heerlijk zitten whaha
    wat vele van jullie wagelijk vind haha vind het wel comisch ergens waar ik me echt niet druk om kan maken eerlijk gezegd
    vind vele dingen onwijs leuk bij iemand staan ook al komen sommige dingen uit de jaren 0;):D

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En dit zouden ze moeten verbieden :D

jutenjul

Partner met de zelfde jas ... hahhaha

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Whahaha, ja inderdaad!!!
    Samen de paden op, de lanen in met dezelfde bergschoenen en bermuda, hahaha.
    Of elkaars spijkerbroek dragen.:D

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    En ik noem het typisch Antiliaanse klederdracht:
    Veel spandex en te krappe kleding, waarin iedere rol te zien is.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ach kom op zeg!:D
    Er is niks leukers om in de zomer op een terrasje mensen te beoordelen.
    Denk dat bijna iedereen dat wel doet, ik vind het zelfs knap als je dat niet zou dien haha.
    Waarom denk je dat hotter den mij dotter zulke hoge kijkcijfers scoort haha?:D

17. Papaver

Papaver Niet meer actief

Sluit me volledig bij Zara aan, met als toevoeging: houd haren binnenboord, zowel mannen als vrouwen...brrrr

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha heerlijk topic! :D

En wat ik ook vreselijk vind... weet niet of het er al tussen staat.
    Sokken in sandalen!
    Of een korte broek aan en dan je sokken tot halverwege je onderbeen opgetrokken.

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Crocs vind ik ook niet meer kunnen maar vind ik altijd al lelijk...:D
    Witte leggings doe ik ook echt niet meer aan (vorig jaar zomer nog wel;))
    En die leggings die ze als broek gebruiken zonder rokje er overheen snap ik ook niet...
    'k liep 2 weken terug in een winkelstraat en zag een meisje met een zwarte legging aan zonder rok, wel lang en slank, maar het leek gewoon net of ze haar rok vergeten was.
    Ik ben zelf ook erg slank maar zou het nooooit zonder rokje erover dragen. Vind het ordinair staan;)

Verder sokken onder sandalen hahah maar dat vind volgens mij iedereen lelijk.
    Die bikini's met franjes zie je veel op facebook en hou ik ook echt niet van.

20. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    860
    113
    home sweet home
    Vooral te kleine kleding vind ik niet kunnen.

Deel Deze Pagina