even iets luchtigs...wat kan echt niet meer deze zomer

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jaaaa die linker zag ik dus lopen! Sorry |Krissie :D

2. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    lol die jut en jul hahahahaha
    bij sommige vrouwen zie je bijna niet dat het een vrouw is .. o_O
    alleen twee foto's van die regen poncho's snap ik nog wel
    vergeet dat soort dingen ook altijd en dan koop je snel ff twee de zelfde in een winkeltje ofzo

te kleine kleine vind ik ook erg ,
    vaak van die oversized vrouwen met een legging aan waardoor je elke rol ziet !
    overgewicht is idd niet ideaal maar er zijn steeds meer winkels voor een maatje meer met modieuze kleding

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik ben het verder wel met je eens hoor, maar ik heb een zonnebril op sterkte en hoe vaak ik vergeet om mijn gewone bril mee te nemen als ik naar de winkel ga oid.
    Tja en dan kun je je 'zonne'bril niet afzetten, want een mol ziet bijkans meer dan :)

Oja crocs, birkenstocks (bbrrr) en te strakke kleding verschrikkelijk.

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ok. Misschien een stomme vraag, maar waarom wordt een legging toch zo vaak gedragen?

Ik vind een stel bruine benen onder een rokje veel leuker staan dan altijd weer die legging eronder. Ok, als je nu wat cellulitis te verbergen hebt? Maar de meeste rokjes komen toch wel over je kont en begin bovenbenen, en vaak tot de knie.

Dus waarom überhaupt een legging? Voor mij zijn het pyamabroekjes :D

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Daar noem je het probleem al, er zijn maar weinig vrouwen met mooie bruine benen ;)
    Overigens geen excuus om witte leggings te dragen hoor :p Ik hou sowieso niet van leggings (behalve als ze in laarzen zitten) Vooral niet met een rokje dat boven de knie valt, brrrr!

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Whahaha zie mezelf al lopen met manlief... Niet dus he. ;)

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha hier heb ik echt geen rokken tot aan mn knie hoor!:p

En tsjaadie legging.. Dan voel ik me niet zo 'naakt' en aan t begin van de zomer zijn mijn benen eehh.. Wit:)

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik heb ook echt lelijke benen. worden niet bruin al zit ik een jaar in de zon. spataders, nee bedankt

9. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb ooit een witte gehad van de Hunkemöller!! Die scheen gelukkig niet door want die was dubbel gevoerd! Stond me beeldig vond ik zelf hoor:D:D:D:D

heb nu wel een zwarte:p

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier ook leggings aan onder rokje/jurkje in de zomer, in ieder geval op kuithoogte. Heb echt lelijke benen met van die kleine spatadertjes. :)

11. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik vind een legging onder een spijkerrokje echt niet meer van deze tijd. Heb het zelf ook vaak gedragen ook tijdens mijn vorige zwangerschap maar nu vind ik het gewoon niks meer.

12. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Mijn benen zijn nu ook nog niet zo bruin hoor, maar zodra het warm genoeg is een paar keer fietsen en dan wel ;)

Verder heb ik niet zo veel kritiek op alle stijlen hoor: zolang het een beetje is aangepast op je eigen figuur. En dat je je er zelf lekker in voelt :). De een kiest voor hoge hakken en heel af en toe blaren (moi ;) ) en de ander voor hoog draagcomfort en iets minder sierlijke schoenen. Ach ja, zoveel mensen, zoveel wensen.

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hier ook geen rokken tot aan de knie hoor.. dat is ook redelijk ouderwets:D
    Ik doe alleen leggings aan (zwart meestal) als ik een kort rokje aan heb zodat mensen niet je onderbroek zouden kunnen zien als je zit.
    Zonder legging vind ik wel vaak mooier en zodra m'n benen wat bruiner zijn ga ik ook makkelijker zonder legging;).

14. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ok, ik snap 'm!
    Mijn benen zijn hier mijn sterke punt, mijn buik zul je echter na mijn supergrote tweeling nooit meer in een bikini zien... Helaas, want met het goede figuur kan het heel leuk staan!

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

vreselijk, lijken idd van die orthopedische schoenen. (daar is verder niks mis mee zolang je ze echt nodig hebt, niet omdat je gewoon een normale voet hebt en op gewone schoenen kan lopen)

leggings: ik heb ze als 12-jarige gedragen maar wist toen niet beter, nu zou ik er niet dood in gevonden willen worden. :)

crocs: nee!!! overgewaardeerde waterschoentjes

oja en dit soort ongein, dit heb ik werkelijk niet gesnapt, nog steeds niet :)

Bijgevoegde bestanden:

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oh heb me heel erg vermaakt na dit allemaal te lezen :p, haha heeel grappig soms.

Ik snap alleen niet wat iedereen toch heeft met leggings, hihi ;). Ik heb maatje M/L en als ik alleen in een rokje een eind moet lopen, dan doen mijn benen aan de binnenkant echt pijn van 't schuren (al helemaal als het heet is). Dus zo nu en dan zou het echt wel een uitkomst zijn.
    Maar ben meer van de leuke jurkjes tuniekjes dan, dus dan moet er soms wel een (geen doorschijnende) legging onder ofzo.
    Voor de rest wel heeeeeeerlijk bruine benen in de zomer :D

En die 2 dezelfde jassen, prachtig.. haha nog nooit van m'n leven zal ik dat aantrekken. :p al vind ik het soms wel heel grappig staan bij van die oldies.

17. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    spijkerbroek in combinatie met zelfde kleur spijkerjasje
    spijkerrokje, vind ik bijna niemand flateus staan, zelf niet bij maatje 36, eigenlijk, dat is een persoonlijke mening
    spijkerjasjes vind ik ook saai, niet bij kinderen daarbij zijn ze leuk met veel applicaties bijv.

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    wat ik altijd al verschrikkelijk vind, zijn die jongens met de broek op hun enkels :S. Kan ik echt niet tegen, echt vies gewoon..

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja vreselijk! maar 2 verschillende kleuren spijker staat ook echt niet;)

20. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tja birkenstocks vind ik ook niet de mooiste slippers die er zijn, maar het zijn wel de enige waar ik úren op kan lopen en geen blaren door krijg!! Dus als iemand tips heeft voor mooiere slippers/sandaaltjes met hetzelfde comfort, let me know :p

Verder ook hier leggings met dank aan schurende bovenbenen :( Lelijk vind ik ze niet maar modern ook niet.

Waar ik me aan stoor in de zomer zijn topless zonsters... Sorry als ik iemand beledig :p Met name bij wat oudere vrouwen maar eigenlijk bij iedereen. Vind het gewoon naar om de hele tijd naar blote uiers te kijken. Is het nou echt zo belangrijk dat 'ze' bruin zijn? ;)

Deel Deze Pagina