de bloemetjesbroek.... ja daar ben ik nog niet over uit. vind sommige echt wel leuk. maar bij mezelf. weet nog niet
Sorry, maar nee dit kan echt niet Maar ik vind het rokje en topje sowieso niet zo'n geslaagde combi....
Dit vind ik inderdaad echt niet kunnen! De hele outfit niet eigenlijk. Hoe krijg je dat bij elkaar gezocht
Eehh nee sorry Het lijkt net een corrigerend broekje, waar het rokje te kort voor is... Oplossing... Koop een jurkje/rokje die onder je bil stopt ipv erop
Mannen met van die hawaii blousjes aan, of zo'n hemdje waar zo'n pak shag onder de armen wegkomt... Brrr... Mensen die met sokken in sandalen lopen. Te strakke kleding waarbij de vetkwab duidelijk zichtbaar is Legging met alleen een t-shirt erboven (dus geen rokje erover oid)
Schaam je!!!! Het kan trouwens erger.... Vorige week liep er een mama in zo'n fel gekleurde Mc Hammer broek met de kids mijn keukenraam voorbij. Ik heb serieus met mijn neus tegen het raam gestaan om te kijken of ik het wel goed zag
Pfoe ik heb nog een hoop te leren over te mode denk ik...... Ik ga maar gauw naar het 'zomermode 2013-topic'
Nee, sorry... Dit vind ik persoonlijk écht niet kunnen. Doet me denken aan de gymles vroeger op de basisschool, hadden we ook van die boekjes. Maar joh, als jij het leuk vindt, waarom dan niet?
Haha, het is gewoon een geheel , heb het eens gekocht bij de zara: http://img50.kleiderkreisel.de/images/item_photos/776/719/77671993.JPG?1328524553 Hmm, maar goed dat ik het niet in Nederland aan had dan maar op vakantie.
Nee het is zeg maar panty stof maar dan wit, en niet zo lang als een panty . Beter in de kast laten liggen dus..
Maxellara: Sorry kan echt niet... Wat ik niet vind kunnen, Spijkerrokje, witte legging, crocs, birkenstocks, mensen in te kleine kleding. Mannen in ballenknijper, joggingbroeken. Afritsbroeken, dezelfde jassen. Je BH meters boven je shirt uit. Van die doorschijnende bh bandjes. Sowieso slecht passend ondergoed. Mensen die zich totaal niet kleden naar hun leeftijd (Hotter than my daughter). Volgens mij vind ik heel veel niet kunnen Maar blijf allen vooral doen wat je doet, kan ik genieten als ik op het terras zit haha Topless zonnen vind ik wel kunnen, doe ik ook Maar ik ga niet in mijn blote tieten heen en weer lopen haha. Maar ik wil niet dat je zo'n witte bh ziet als ik een strapless jurkje ofzo aan heb.
Nu ik toch jullie aandacht heb . Heb vandaag dit jurkje binnen gekregen maar hij is eigenlijk te kort (of ik moet altijd rechtop blijven staan in een windstille omgeving ), hoe moet ik dit oplossen nu de mini leggings in de kast blijven ? En kan dit jurkje wel? http://imgs.inkfrog.com/pix/ak2010/010-N1.jpg