Leuk jurkje!! Je hebt lange slanke benen, beetje zelfbruiner en een grote huidkleurige omaslip tegen de inkijk, dan zou het goed moeten komen! Maar zitten met gekruiste pootjes, niet bukken en uit de wind blijven
Leuk jurkje, maar een legging eronder is toch zonde! Als ie te kort is, dan zou ik hem maar terug sturen misschien?
Wat ik zelf dacht is als ik misschien precies dezelfde stof kan vinden om er nog zo'n fladder laagje onder te zetten. Er zitten nu twee laagjes onder het jurkje zelf.
Vind dat wel heeel schattig! En eehh.. Ik zou dat wss aandoen als ik ergens 'mooi ga zitten zijn' haha dus terrasje oid.. Als het echt zo kort is.. Maar doe daar echt NEVER NOOIT dat broekje onder aan aub
Dan zou ik daarvoor gaan! Maar een legging is echt heeel zonde hierbij Hier moet he gewoon lekker met bruine benen onder en een slip zodat je niet al teveel ziet als ie omhog waait haha Ik doe dan bijv een hipster aan oid
Zo zie je hem iets beter: http://img.banggood.com/images/upload/2012/xiemeijuan/SKU0592591.JPG Vind hem voor een 20 jarige wel kunnen . Een vrouw van tegen de 40 misschien niet, maar ook geen pop in ieder geval. Bedankt voor de tips . Terugsturen gaat moeilijk want komt vanuit Azië , maar het was ook een koopje dus dat scheelt.
Leuk jurkje!!! Met een donkerbruine legging staat het denk ik mooi. Anders misschien een maatje groter bestellen?
Tregging is wel serieus? Aangezien de eerste legging suggesties grapjes waren weet ik niet wat jullie nu wel als advies bedoelen . Opties zijn dus: -Niets extra, voorzichtig doen en fatsoenlijk ondergoed -Extra laagje onder zetten -Tregging?
Sleehakken: Iiiieehhhh! Chinobroeken: Aaaaahhhh!! En wat ik echt het ergst vind: Die bikini's met zo'n sapph randje eraan! Zó ordinair! Zeker met een normaal (=niet fotomodel met enorme boopers) lichaam erin.
Tsjaa ik zou de tregging niet doen... Dat in combinatie met dat jurkje vind ik nog erger dan dat broekje Maar goed... Smaken verschillen haha
Maar die 3/4 kwart zijn zooooo praktisch voor als het te warm is voor compleet bedekte benen, maar te fris om met blote benen in je rok naar buiten te stappen.... Ik zweer erbij dus Wat echt niet kan, wat mij betreft, is een legging onder een gewoon shirt, zonder rok of tuniek dus. Vreselijk, helemaal omdat de vrouwen die dat doen, meestal echt het figuur daar niet voor hebben. Driekwart-broeken vind ik vreselijk, wederom omdat die dan vaak weer gedragen worden door vrouwen die het optische effect van zo'n broek totaal niet kunnen hebben... En crocs bij een volwassene: er zijn toch veel leukere dingen om aan je voeten te gooien, die ook nog eens veel lekkerder zitten?
Ik bedoelde de lange zwarte of bruine legging wel serieus hoor Maar goed ik heb écht hele lelijke benen en zou dus écht niet in mijn blote benen in een jurkje gaan Als ik jou benen zie zou ik er idd niks onder doen en lekker genieten van mijn korte jurkje!