Ik wil graag voor mijn kids een leuke speelzolder maken. Het is nu in principe al helemaal ingericht voor de kids om lekker te kunnen spelen. Maar omdat wij een hele hoge zolder hebben, lijkt het me wel erg leuk om er een soort extra verdieping in te maken en daar een loungehoek van te maken, waar ze lekker tv kunnen kijken, boekjes lezen enzo. Wie van jullie heeft zoiets gemaakt? Hebben jullie er toevallig een foto van en spelen jullie kinderen er vaak?
Tja, ik zie het nog wel eens voorbij komen in van die woonprogramma's en vind het er altijd érg leuk uitzien Een soort van "zwevende" verdieping, zeg maar?
Ja idd. Toevallig was het pas bij eigen huis en tuin. Helemaal geweldig, vond ik het. Ik denk dat ik er zelf bij zou gaan zitten als het af zou zijn haha.
Zoiets hebben we in een van onze vorige huizen gehad, maar dat was meer om rommel op te ruimen, ook zelf gemaakt, ging best makkelijk. Ik zie het ook regelmatig in woonbladen en zag het ook ergens op Funda bij iemand, lijkt mijn kinderen helemaal geweldig, ik denk alleen dat ze er (nog) te wild voor zijn en ze binnen een dag met een of andere apensalto van dat zoldertje afvallen, dus misschien in de toekomst bij ons nieuwe huis, maar nu nog even niet.
Misschien weet je dit al, maar dat heet een vide. Helpt misschien bij het zoeken naar plaatjes en bouwbeschrijvingen e.d.