Even iets positiefs en geen vraag!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ptriies, Oct 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Dankje! Ik ben zo blij! Ik had mn jurk al gekocht 3jaar geleden. En toen vier dagen later bleek dat ik zwanger was (door pil heen dus totaal onverwacht). We waren bezig met het kijken naar fotograaf,locatie enz enz en wilden net dat weekend alle knopen doorhakken (hadden opties bij verschillende locaties en fotograven staan). Maar omdat we helemaal niet wisten wanneer ik was uitgerekend hebben we alles na dat weekend geannuleerd,dat kon toen nog allemaal kosteloos. Ook hebben we afhezegd omdat ik het risico niet wilde nemen om te trouwen en me niet lekker zou voelen (je weet natuurlijk nooit hoe je je voelt) Ik had zoiets van: zo'n dag kost mega veel geld en wild niet 's ochtends doodziek opstaan en dan helemaal niet te kunnen genieten.

En nu willen we er een beetjw haast achter zetten vanwege de opa en oma van mn vriend. Die zijn allebei in de 80 en langer wachten vergroot natuurlijk de kans dat een van hun of beide het niet meer mee kunnen maken! Mn vriend zn nichtje is afgelopen vrijdag getrouwd en opa en oma vonden het fantastisch dat ze dat nog mee konden maken en hebben ontzettend genoten van deze dag.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier nog een super blije en trotse mama en vrouw.
    Al 16 jaar samen, al 5 jaar getrouwd. En na een lange weg, die onze relatie gelukkig alleen maar sterker heeft gemaakt, een wonder van een dochter mogen krijgen.
    En een meid die vanaf het begin super makkelijk is geweest, bijna nooit huilt, lekker slaapt, goed eet en altijd vrolijk is. Ook als je haar 's avonds of 's ochtends vroeg wakker maakt. Ze is gelijk het zonnetje in huis!
    Ookal heeft ze een helmpje gehad, ze bleef altijd onze vrolijke noot in huis.

En we hebben ook nog eens een mooi huis, goede banen en twee auto's. Wat wil je nog meer?!

3. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

De roze wolk heb ik niet meegemaakt maar een zwarte wolk. Ruim negen weken gillen en huilen door reflux en darmklachten.:( ( weet dat er mensen veel langer moeten doorstaan, petje af voor deze personen want ik vond negen weken een hel).

En toen kwam er de zon achter de zwarte wolk tevoorschijn en had onze kleine vent geen pijn meer. Hij veranderde van een baby met veel pijn in een zonnestraal:)
    En wat zit ik nu toch op een mooie blauwe wolk:D
    Wat een mooie knappe vent hebben wij.
    Ik ben zo trots en straal iedere keer als ik naar hem kijk.
    Hij lacht bijna de hele dag. Brabbelt hele gesprekken. Kan met de week meer.
    Huilen doet hij alleen als er iets niet lekker zit en is dan ook zo opgelost.

Ik wist niet dat je zo verliefd kon zijn op je kindje. Moedergevoels begrijp ik nu ook helemaal. Kom niet aan mijn kind;)

Share This Page