raar!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door senne en zano, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    heykes

    ik was 6 dagen overtijd en toen ik een testje waagde helaas negatief dan heb ik naar mijn huisarts gebeld en kreeg 3 pillekes voorgeschreven om mijn menstruatie te laten doorkomen! maar heb nog niks gezien :( ik heb erge pijn aan mijn bekken en soms kleine steekjes in de onderbuik maar geen menstruatie pijn! normaal zou ik da al moeten gehad hebben want heb da nog gehad!

    ik heb getest met clearblue! waar zo'n plus moet tevoorschijn komen! maar ik kreeg een platte streep dus negatief! maar als ik nu kijk zou ik daar nog een recht lijntje maar geen blauw! is da een voorgedrukt lijntje?

    groetjes mariska
     
  2. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi,

    zou goed kunnen dat het een indrooglijntje is. maar ik neem aan dat jezelf wel weet dat het niet uit maakt wat voor lijntje het is, hij was negatief en later telt geen enkel ander resultaat.

    Als je het niet vertrouwd ook vanwege je klachten dan zou ik gewoon voor de zekerheid een nieuwe test doen.
    Want mocht je wel zwanger zijn. lijkt mij die pillen ook niet echt gezond.

    succes ermee.


    xx Bambi
     
  3. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    wel erg snel om na 6 dagen overtijd de boel al op te wekken of licht dat aan mij?

    Liefs
     
  4. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Het lijkt me inderdaad erg snel om na 6 dagen al op te wekken.
    Zeker als je net met de pil gestopt bent.
    MIjn ha wil na 3 maanden nog niet eens opwekken.
    Hij zegt dat het ook schadelijk kan zijn om het te doen en wacht nog liever af.

    ALs ik jou was zou ik maar even goed navragen en zeker vragen voor een bloedonderzoek. Naar mijn idee klinkt het niet echt goed.

    Sterkte.
    Krissa
     
  5. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    wat bedoel je met niet erg goed?
     
  6. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik bedoel met niet goed.
    Dat de arts al erg snel gaat opwekken. Mocht het toch een zwangerschap zijn, dan wordt die afgebroken.
    Daarnaast zei mijn HA dat als hij ging opwekken het hetzelfde zou zijn, alsof ik de pil zou slikken en een zwangerschap zit er dan ook niet in. Totdat het spontaan wordt en dat kan dan nog steeds lang blijven duren.

    Daarnaast lijken de klachten die jij omschrijf me ook niet goed, maar dat zul je aan je ha moeten navragen.

    Hopelijk heb ik me nu wat duidelijker uitgedrukt.
    Sterkte.

    Krissa
     
  7. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    had wel eerst een test gedaan en deze toonde direkt negatief aan!

    wat denk jij van die klachten?
     
  8. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Eerst wil ik even weten hoe lang geleden je die pilletjes hebt geslikt en heeft de huisarts je gezegt hoe lang de ongi dan nog op zich zou laten wachten?

    De klachten die je mij namelijk beschrijft komen meer overeen met de klachten die ik had na een miskraam voordat ik met de pil begon en niet met ongi. Mijn arts zei toen dat, dat niet goed was als het langer dan een dag aan zou houden. Vandaar dat ik het niet goed vond klinken.

    Hoe het bij jou zit durf ik echt niet te zeggen. Ieder lichaam is anders.
    De enige die hier misschien meer duidelijkheid in kan geven is je HA.
    Ik zou om die duidelijkheid gaan vragen.

    Heel veel succes en laat me even weten hoe het gaat.
    Kan ook prive als je dat prettiger vind

    Krissa
     
  9. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    niet alle medicijnen die een ongi opwekken breken een zwangerschap af hoor. (ik weet uberhaupt niet welke wel) Ik ben erg bang gemaakt door posts hier op t forum dat bv primulut een zwangerschap af zou breken en hetzelfde zou zijn als een abortus. Mij goedheid, dat is dus helemaal niet zo!
    Het KAN schadelijk zijn voor het kindje, maar het BREEKT GEEN ZWANGERSCHAP af! Net als "de pil" het ook niet doet, het zorgt alleen voor een onttrekkingsbloeding gelijk "de pil"
    bron; mijn huisarts, mijn apotheker en info op inet!
    nb dit bovenstaande gaat dus over primulut N, dit slik ik namelijk...
     
  10. dionne84

    dionne84 Actief lid

    1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo

    ik wil mij ook even mengen met het onderwerp...
    mijn moeder werd zo ook niet meer ongesteld en had ook elke keer een negatieve et na 3 x neg getest hij HA kreeg ze ook die pillen m het op te wekken maar er gebeurde niets.. toen is er weer getestdoor de HA die was wer negatief.. daarna is mijn moeder door verwezen naar de Gynocoloog.. daar is allelei onderzoeken gdaan en de uitslag was niet zwanger!
    uiteindelijk zat mijn moeder een keer op de wc en voelde ze iets in haar buik.. is daarop weer terug gegaan naar de HA die heeft gekeken en zei mevrouw volgens mij bent u wel degelijk zwanger!
    ondertussen was ze dus al 4,5 maand bezig met testen enzo... HA heeft gelijk een test gedaan en die sloeg positief uit.. toen is mijn moeder terug gestuurd naar de Gyn. en daar is een echo gemaakt en toen bleek mijn moeder al 6 maanden zwanger te zijn .. van mij!

    zo zie je maar dat het allemaal niets hoeft te zeggen.. Negtief is misschien Neg. maar zolang er geen duivels zijn is de kans er dat je als nog zwanger kuntzijn.. en een kuurtje om je ongi op te wekken hoefd niet altijd te betekenen dat een ev zwangerschap wordt afgebroken kijk maar naar mij.. en ik ben gezond en wel..

    iedergeval suc6

    liefs dionne
     
  11. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    hoi meiden,

    ik heb dus gebeld naar mn HA en mijn duivels hebben tijd tot zondag om door te komen zo niet moet ik volgende week maandag terug gaan voor een bloed test!
    heb het ook gevraagd of die pillen een zwangerschap kunnen afbreken, en hij zei dat ik me geen zorgen moet maken!

    da wachten he :)

    ik heb nog altijd
    -pijn in het bekken
    -wa gevoelige tepels
    -en steken in de 2 zijkanten

    maar je kan natuurlijk nog alle kanten op maar sedert vandaag heb ik ook steken in mijn lies plooien :(
     
  12. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat dacht ik ook ja!
     
  13. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    steken in de zijkant helemaal onderaan eigenijk erg pijnlijke steken die komen en gaan is da typisch een ongi symptoom of iets anders
     
  14. Cynthia26

    Cynthia26 Lid

    6 jun 2007
    69
    0
    0
    Zow wat een verhaal zeg....dat van je moeder lijkt wel een beetje op dat van mij....maar ik ben al 6 maandne niet ongi geweest, heb al die tijd de pil geslikt...deze maand eindelijk eens bloed mogen laten prikken allene mijn HB gehalte was niet goed die moet onder de 20 zitten en ik had 28. Nu heeft de huisarts geadviseerd om te stoppen met de pil (even voor de duidelijkeheid dat willen we zelf ook maar ik wilde de pil door blijven slikken omdat ik eerst mijn ongi op gang wilde helpen en dan pas volledig stoppen met de pil) ik heb ook iedere maand nega gestest en dit verhaal maakt me wel bang eerlijk gezegd wat nu als ik ook 6 maanden zwanger ben? Ik heb nog geen buik als zwangerschap, maar dat hoeft ook niet natuurlijk toch? Nou stop er maar mee want loop me zelf alleen maar bang te maken! hihi
     

Deel Deze Pagina