Hemeltje, wat waait het hier hard. De trampoline vloog door de tuin, palen van het net kaduuk. Hij hangt nu in de haag, ik hoop dat ie daar blijft.. Bij jullie ook zo erg?
Ja, hier worden vandaag de kliko's geleegd, dat gebeurt wel begin van de ochtend, maar nu zijn er een aantal lege kliko's omgewaaid of zelfs een stuk weggeschoven. Hoop takken op de weg ook vanmorgen en omgevallen fietsen.
Hier stond onze schutting op t punt omweg te waaien. Heb t nu met touwen aan elkaargezet in de hoop dat de stom gaat liggen en we t dit weekend kunnen ficksen. Volgende week gaat t weer flink waaien dus moeten echt alles goed verstevigen.Maar ben wel blij met t feit dat we e goed voor verzekeŕd zijn Maar verder nog geen schade gelukkig en hopelijk blijft t ook zo. Hier verderop is er namelijk wel flinke schade ontstaan door weg waaiende schuttingpanelen ed
Hier op het dakterras vloog de ingeklapte parasol weg. Valt nog mee dus. maar wij hebben bij de verzekering stormschade afgekocht...anders kunnen ze nog weleens moeilijk doen...
Bij ons zelf niet. Maar wonen in een nieuwbouwwijk en nu is er achter ons zo'n groot bord met daarop een nieuw plan dwars doormidden gebroken en daarvan ligt nu de helft op de weg en de andere helft staat nog. Ti's zo'n bord van 5 meter hoog en 6 meter breed, dus heb net de gemeente gebeld, want ik wil niet op mijn geweten hebben dat de andere helft omvalt als er net iemand langs rijdt of fietst.
T waait hier wel hard, maar om nou te zeggen storm... neuh.. Afgelopen zondag/maandag waaide het harder en toen is alleen een kleine plastic glijbaan omgewaaid..
Hier is het wel stormachtig hoor! Windkracht 5-6. Oké, officieel is dat nog niet stormachtig, want dat is pas vanaf 8, maar hoge bomen bewegen al behoorlijk, kliko's waaien om en tegen de wind in fietsen gaat amper. Paraplu's of hoeden hoef je niet te proberen vandaag!
Ja hier ligt de schutting alweer plat Maar dat ligt ook een beetje aan hoe we de schutting hebben neergezet Achja, gaan toch weg hier binnen 2 maanden
Het valt hier nog wel mee, de stoelen waaiden door de tuin, de schutting hangt half scheef ( Is van de buren, wij wonen hier tijdelijk ) een dorp verder is er een vrachtwagen omgewaaid gister avond en de verjaardagskaarten waaien hier letterlijk uit de vensterbank door de wind die door de kozijnen komt. Iets over slechte isolatie van het huis enzo.