hoi allemaal, ik heb even een vraagje, als je eenmaal bekkeninstabiliteit heb gehad bij je zwangerschappen is het dan zo dat je het bij een volgende weer krijgt. bij de eerste nergens last van totdat bij de bevalling de vk heel leuk op mijn benen ging hangen om ze verder naar beneden te duwen, en daardoor liep ik scheurtjes in mijn bekkenbanden op, dus na de bevalling nog maanden gelopen met een bekkenband en therapie, bij de tweede zwangerschap gelijk therapie gekregen en pas op het laatst klachten van de BI, bij de derde, halverwege de zwangerschap BI, bij elke ongi heb ik de eerste dag zo last van mijn bekken dat ik bijna niet kan staan zo pijn aan het shaambot, dus vandaar dat ik wel benieuwd ben of als ik zwanger zou raken van de vierde mijn BI erger wordt of staat dat los van elkaar en is het gewoon afwachten. wie heeft hier ervaring mee.
Eh ja, als je er zelfs nu nog last van hebt, dan zal het er waarschijnlijk niet echt beter door worden als je nu zwanger raakt... Het staat absoluut niet los van elkaar, want bij BI wordt het kraakbeen in jebekken weker. Als dit nog niet over is, en je raakt weer zwanger, kan het nog erger worden. Als ik jou was zou ik me goed laten informeren hierover!
daar was ik al bang voor, bij de osteopaat is mijn bekken helemaal nagevoeld en dat stond nu weer goed maar bij ongie wordt het de eerste dag idd. weer weker, en zwangerschap is natuurlijk ook onder invloed van de hormoontjes, ik zal hier met de ha binnenkort eens over praten, nu kon ik tijdens mijn zwangerschappen wel gewoon lopen en dingen doen, alleen wel met meer rustmomenten en heel veel oefeningen, ik ken een moeder die hierdoor tijdens de zwangerschap in een rolstoel zat. bedankt voor je antwoord.