Even iets uit de wereld helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ddebbyy, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik denk ook niet dat het helemaal onzin is, dat het wel degelijk geldt in sommige gevallen dat je er té veel mee bezig bent en dus erg gespannen bent bijv.

2. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik had het ook voordat ik zwanger werd. ik dacht eigelijk ook zelf van dat ik er teveel mee bezig was, maar ben binnen 2 maanden zwanger geraakt, geef de moet niet op meiden, jullie zullen dadelijk ook trots zijn op jullie zwangere buikje

ik heb mijn cyclus uitgerekent met de vruchtbare dagen dat is het aller belangrijkste, dan weetje waneer je het moet doen 2 dagen voor mijn eirsprong hebben wij gemeenschap gehad daarna niet meer en kan dan voelen of je pijn in je zei hebt ja of nee maar niet iedereen kan het voelen he, maargoed.

ik hoop dat jullie bij de zwangere kan aansluiten.

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Wij hebben ook 1 of 2 dagen voor mijn ei gemeenschap gehad en gisteren had ik pijn in mijn zij dus ik heb goede moed \:D/

Maar ik reken nergens op hoor. ik ben wel zenuwachtig aangezien dit de eerste maand is dat ik mijn ei gevonden heb, en nu weet ik dus ook voor het eerst zeker dat we in de goeie periode hebben geklust

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

4. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Tja...'men' zegt dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, dat ik het los moet laten...Maar 'men' zegt er even niet bij HOE ik het dan moet loslaten, hoe ik er niet mee bezig moet zijn....
    Inderdaad: wanneer je besluit om voor zo'n wondertje te gaan, dan ben je er toch mee bezig? En zo niet, leg mij dan eens uit hoe je dat dan doet... :(
    Hoe kun je de spanning van je NOD naast je neerleggen? Let je niet op je lichaam, of er tekenen zijn? Vrij je echt 'zo spontaan', zonder te weten wanneer je wel of niet je eisprong hebt?

5. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ben blij met dit bericht....hahahaha

Liefs Sabrine

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Nou als ik weet dat ik nog geen eisprong heb dan doe ik het wel spontaan, maar op het moment dat ik weet of denk dat mijn ei eraan komt, laat ik het niet van het toeval afhangen! :)
    Maar inderdaad lekker makkelijk praten voor die mensen. Als je het echt zo makkelijk van je af kan zetten dan wil je niet echt graag een kind denk ik. Als je het heel graag wil dan ben je toch steeds zenuwachtig of het gelukt is

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mijn kinderwens is zo immens groot na het overlijden van mijn dochtertje dat ik nergens anders meer aan kan denken. En de eerste maand dat wij begonnen met klussen was het raak. Dus ben blij dat je het hier ook weer even uit de wereld helpt. Echt onzin is het! En het is ook heel irritant wanneer mensen zeggen dat je er niet teveel aan moet denken omdat het anders niet lukt. Want eigenlijk bedoelen ze: val me er niet mee lastig. maar goed, of het voor jezelf nu zo leuk is om zo veel aan kinderen te denken is een tweede. Helaas kunnen we die knop niet zomaar uitzetten he. Ik hoop dat jullie snel zwanger raken!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Het lijkt mij ook echt onzin.Mij is weleens verteld dat als je er teveel mee bezig bent dat het wel wat langer kan duren omdat je er continue mee bezig bent.Nou heb ik daar geen last van gehad want was nog geen 2 maanden gestopt en telde aan van onze eerste.
    Ik hoop dat jullie snel zwanger raken !

9. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit si fijn om tehoren, want hoe kun je er nou neit mee bezig zijn als je kinderen wilt? ik zat me al af te vragen hoe ik dat moest gaan doen...

Ik kan wel extra andere dingen gaan doen om mijn gedachten ergens anders op te focussen, maar rond de eisprong en aan het einde van je cyclus, dan kun je toch niet anders dan er mee bezug zijn?

Deel Deze Pagina