hoi, ik had gister een vaag streepje, net een nog lichter streepje. afgelopen weekend en maandag heb ik niet getest. maar in hetw eekend en maandag hebben we wel geklust en gister. zal ik dan het weekend een pos. ovulatietest gehad hebben? dan heb ik toch wel de goede dagen geklust? alleen dinsdag niet. als hij vandaag nog lichter is zal ik dan nog klussen, en morgen nogmaals testen? groetjes lieve
als je een ovalutie test haalt in de winkel kan je zien wanneer je vruchtbaar ben die testen heb ik hier ook liggen
Als hij licht is, is hij zowiezo neg. Dus ik zou door blijven testen tot hij echt positief was. Ik had ook bijna twee weken lang elke dag een licht streepje, af en toe heel licht. Maar toen werd hij toch nog positief! Kan wel zijn dat hij in het weekend geweest is, maar aan je banner te zien heb je meer kans dat hij nog moet komen. Succes!
ik heb een ovalutie test daar heb je een poppetje met een lach en dan ben je vruchtbaar heb dat niet met een streepje
als ik het vanavond niet kan doen omdat we geen tijd hebben maar gister wel gedaan en morgen. dan heb ik het om de dag gedaan. dat is toch altijd goed? want zaad blijft zoveel uur in je lichaam toch? groetjes
ja hoor. Gemiddeld leven ze 2 tot 3 dagen. Ze zeggen zelfs dat je 2 tot 3 dagen voor je eisprong het meest vruchtbaar bent!