even iets van mijn afschrijven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 5 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    @esther1984,

Slim dat je het even laat rusten want anders gaat het inderdaad van kwaad tot erger...

en dat je ruzie om gedoe met zijn kinderen krijgt is heel normaal.. iedere relatie heeft ruzie om kinderen... dus ook jullie ook al zijn dat niet eens jou kinderen...

Ik snap jou reactie ook helemaal over die voetbal... (ik heb ook een partner die een kind van 9 heeft uit een eerdere relatie)
    alleen soms betrap ik mezelf wel eens pak nu jou verhaal als voobeeld... stel jou beebje is er dadelijk.. en over een aantal jaren komt er nog een zwangerschap... dan ga je vol trots met je bolle buik langs het veld staan... toch?? omdat het dan jou trots is...

en wij , jij en ik dus... hebben eenmaal voor zon relatie gekozen en moeten dit er ook gratis bij nemen en het beste van maken...
    ook al is dat soms heel moeilijk...

en weet je als je had gezegd ooh prima joh ik ga wel met ze naar voetbal... dan had ie nog niet gezegd bedankt... want zo zijn mannen die niet over gevoelens kunnen praten niet!! maar ik weet zeker dat hij dan wel tegen zijn omgeving zou zeggen heel trots wat jij voor hem doet.. en ik weet het het is niet leuk dat ze dat niet rechtstreeks tegen ons kunnen zeggen maar daarom komen wij van venus en niet van mars ;)

maak niet te veel ophef over een ruzie... praat je frustratie hier van je af... dan is je relatie een stuk fijner en makkelijker.....

en wat je over zijn ex zegt begrijp ik... maar daarom is hij met jou en niet met ex meis

liefs

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Pff... heftig zeg! Ik vind het erg jammer voor je dat hij niet bepaald betrokken is bij je zwangerschap. Mijn kerel 'zeurt' wel eens maar hij gaat maar mooi mee naar de controles bij de vk. Scheelt dat ze avondspreekuur hebben dus hij hoeft er geen vrij voor te vragen. 'k Wilde eerst Samen Bevallen doen maar dat zag hij niet zitten, dus gekozen voor zw. gymnastiek. maar naar de partneravond gaat hij gewoon mee, of hij nu wil of niet. 't Is ook zijn kindje en ik wil wel het gevoel hebben dat we 't samen doen. 'k Zou het zelf wel belangrijk vinden dat hij mee zou gaan naar een bv avond, puur omdat het erg goed is dat je partner weet wat hij kan verwachten en dat hij er ook achter moet staan. (ik ga er zelf niet heen aangezien ik 't meeste wel weet vanuit m'n werk, maar bij wijze van dan)
    'k Zou er denk ik voor kiezen om naar je ouders te gaan zodat je beiden even tot rust kunt komen en er dan misschien over kunt praten. 't Lijkt me dat er voor de kleine komt nog wel een hoop moet veranderen. zo kun je toch niet samen een kindje groot brengen. Ik regel hier de meeste dingen zelf en als m'n kerel mee moet, dan vertel ik 'm dat en gaat ie gewoon mee. 'k Ga daar ook geen discussies over voeren, sommige dingen moet je gewoon samen doen. (nu heb ik een man die de babykamer heeft uitgezocht en precies weet welk badje of welke kinderwagen mooi is) 'k Vind het gewoon fijn om het gevoel te hebben dat we het samen doen.

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    dat roept hij zelf ook altijd, en voor ze kinderen hadden heeft ze ook nooit gewerkt, wel ging ze altijd met zijn pin pas naar de stad, en zijn geld uitgeven, ieder roept dat ook de zus van mijn vriend, ook toen ze waren gescheiden heeft zei stiekem nog geld van zijn bankrek. gepint, en geld uit zijn huis gepakt, dus het is hard wat ik schreef maar wel de waarheid, ik ken haar nu ook best goed, en alles draait bij haar om geld, ze gunt ons zelfs dit kindje niet omdat ze bang is dat ze tekort gaat komen!!

4. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    bedankt, maar over die voetbal, vond het ook niet erg om naar de voetbal te gaan met zijn kinderen, ook al had ik het erg zwaar want kan niet meer lang staan enzo, want ik houd zielsveel van zijn kinderen, beschouw zo ook als familie, maar bij mij ging het noodzakelijk dat hij zoiets achter mijn rug regelt, terwijl het dan op zo'n moment wel om mij gaat, want ik moet dan met 2 kinderen naar de voetbal, hij spreekt zoiets af, en vraagt dan niet eerst of ik überhaupt wel kan, nee ik moet dat maar gewoon doen, en zo zijn er al meer dingen geweest. ik wordt er dan totaal niet bij betrokken terwijl ik heel veel voor zijn kinderen doe, en dat weet zij ook.

Ik heb gisteren avond weer in zijn arme gelegen, en dat voelt dan wel weer super goed hoor, ik weet dat het voor hem ook allemaal super spannend is, ook al laat hij dat niet merken, hij komt nooit voor zijn gevoelens uit, alleen gisteren avond toen ik zo overstuur naar boven ging, zie ik aan hem dat ie zich wel zorgen maakt om mij en ons beebje.

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    red88@ makkelijk ventje heb jij, mijn vriend is echt zo nee is nee, als hij niet mee wil, krijg ik hem dus ook niet omgepraat, heb hem een paar keer met iets omgepraat, maar dan gaat hij dus ook echt niet mee voor gezelligheid!

6. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    sjees@ hebben wij niet toevallig het zelfde ventje hihi.....

heb gisteren ook tegen hem vertelt of hij beseft dat er heel veel dingen in je lichaam gebeurt als je zwanger bent, en dat ik mezelf soms niet meer terug ken, ik maak op het moment ook wel van een mug een olifant, maar hij moet ook eens niet zo koppig zijn.

gisteren riep hij ineens, van wat wil je nou dat ik sorry zeg! waarop ik zei, dat zou ook wel eens fijn zijn ja, maar dat zit er niet in bij jou.

ik heb gisteren ook hele harde dingen geroepen, waar ik nu ook ontzettend spijt van heb, ik durf ze niet te noemen, normaal denk ik eerst 2 keer voordat ik iets zeg, maar gisteren floepte ze er zomaar ineens uit.
    ik zal ze toch maar vertellen ook al schaam ik me er wel een beetje voor.

ik heb geroepen:
    @ nee jij bent een ideale vent vandaar dat je 2 keer gescheiden bent.
    @ begin me steeds beter te begrijpen waarom je laatste vrouw der heil bij een ander gezocht heeft, je bent zo gevoelloos als wat.
    @en neem voortaan de oneven weekeinde ook maar vrij, heb je straks ieder weekend kinderen.

ik schaam me diep want hij was wel hard gisteren maar dit verdient hij ook niet, het kwam ook door dat hij niet met mij een fatsoenlijk gesprek wilde voeren, en ineens zei hij sorry maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer.
    en toen werd ik laaiend en floepte deze dingen er zomaar uit, en ben daarna overstuur naar boven gerent.

heb wel spijt dat ik die dingen geroepen heb!en dat heb ik hem eigenlijk nog niet gezegd, hij is nu werken.

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Lullig dat zulke dingen eruit floepen, maar dan kan hij ook even 'voelen' hoe kwaad hij je heeft gemaakt! Hoop dat je het snel helemaal uit kan praten en dat het dan goed gaat.

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Kijk, maar dit geeft een heel ander beeld van de situatie. De wijze waarop je het eerst schreef, deed lijken alsof ze een profiteur was omdat ze thuis zat.
    Jammer dat het zo moet lopen bij je....probeer je zoveel mogelijk te richten op je zwangerschap, want die is voorbij voordat je er erg in hebt! Ik hoop dat jij en je vriend snel weer op een lijn zitten. En ja dat er dingen uitfloepen omdat je kwaad bent.....ehhhh jammer voor hem....hij zegt ook dingen die jou enorm kwetsen dus als hij je dat verwijt dan moet ie eerst eens kritisch naar zichzelf kijken!!
    Succes en geniet van die kleine wurm in je buik!

9. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    genieten doe ik zeker, en de volgende keer als het uit hand dreigt lopen, dan ga ik er gewoon even tussenuit, das beter voor mij en ons kleine manneke.

we laten het gewoon een paar dagen rusten, en praten er op een rustige manier over, want gisteren liep het zo hoog op, en als we het niet hadden bijgelegt dan had ik nu andere woonruimte aan zoeken geweest.
    en over wat ik tegen hem heb gezegt, hebben jullie ook gelijk, hij doet mij ook zeer met zijn uitspraken, dus het was een koekje van eigen deeg.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hmm... 'k weet niet of mijn kerel per definitie makkelijk te noemen is. 'k Denk 't niet. Maar wij hebben samen voor een kindje gekozen dus hij neemt zijn verantwoordelijkheid ook maar. In sommige dingen heeft hij dan gewoon niks te willen. (vindt ie niet erg hoor)

Als je boos bent kun je soms harde dingen zeggen, maar meestal is dat van 2 kanten toch? Misschien dat je er later nog even over door kunt praten dat je het niet zo meende.

Deel Deze Pagina