Beste dames Ik heb volgens mij dit weekend mijn eisprong gehad. Nu hebben we flink ons best gedaan.zaterdag had ik volgens de berekening mijn eisprong. Nu had ik zaterdag een beetje bruin bloed bij het afvegen. nu vandaag stond ik op met een heel zwaar hoofd.. en hoofdpijn die soms opkomt en wat krampen in mijn buik. Weten jullie uit ervaring wat dit kan zijn?
Ik heb geen idee. Ik heb zelf soms ook wel eens een paar dagen na mijn ei hoofdpijn en soms zelfs misselijke vlagen. Ik denk ook dat het komt omdat je er nu ontzettend op let. Elke maand veranderen je hormonen waardoor je hoofdpijn of andere kwaaltjes kunt krijgen. Ik hoop voor je dat het bij jou wel iets zegt en dat je straks een positieve test hebt!
Dankjewel voor de reactie. Zit ook steeds te denken van : ach mijn lichaam neemt me in de maling. Maar stiekem hoop je dat het iets is
Haha ja ik herken het! En het is ook zo moeilijk om het los te laten! Maar wie weet.. is het bij jou wel iets. Ik duim voor je!
Bij mij was dit een teken. Ik ga voor je duimen, Ik had een paar dagen echt vreselijke steken. Tot huilends toe en ben echt pieperd. Daarna wat slechter zicht en tranende ogen uit het niets vooral in de auto en tada knetter zwanger.
Ik heb in mijn vorige zwangerschap een week of meer voordat ik mijn periode moest krijgen bruin bloed in mijn ondergoed gezien, een druppel of iets meer. Daarna heb ik maandenlang knallende hoofdpijn gehad.. en nog '10' andere kwalen. Ik was in verwachting. Ik hoop dat het voor jullie ook hetzelfde betekent!
Gefeliciteerd olicha! Bij mij was het bruin bloed wel ql in het weekend dat ik mijn sprong had.. dus dit zal niet de innesteling zijn vrees ik.