hoelang kun je last hebben van je eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by wondertjuh, Jan 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wondertjuh

Oct 17, 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nu al ruim 4 dagen last van me buik, links en rechts wat steekjes beetje menstruatie buikpijn..
    kan een eisprong zo lang duren?? normaal gesproken is dat 1 hooguit 2 dagen dat ik er last van heb..
    woensdag nacht wel geklust..
    wanneer zou een eventuele innesteling plaatsvinden?? of kan dat nu absoluut nog niet et geval zijn??

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

Oct 2, 2011
    1,564
    0
    0
    Ik heb bijna een week last gehad van mijn vermoedelijke eisprong. Ik denk dat het dus wel kan.
    Innesteling duurt 5 tot 7 dagen na de eisprong. Afhankelijk van wanneer de eisprong geweest is (of je denkt dat dit was) kun je dus uittellen wanneer dit zou moeten zijn.

3. wondertjuh

Oct 17, 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    we hebben dus woensdag geklust... stel dat vandaag me ei is.. hebben we dan tevroeg geklust?? want vandaag gaat het klussen niet lukken denk ik :S

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

Oct 2, 2011
    1,564
    0
    0
    Het is wel mogelijk hoor. Ze zeggen dat het sperma maximaal 72uur leeft. Daarnaast leeft de eicel ongeveer 24uur. Het is dus afhankelijk van de snelheid en kwaliteit van het sperma of het raak kan zijn. Laten we het hopen! Succes!

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

Jul 22, 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mijn fertiliteitsarts kun je zo een week rondom je eisprong last hebben van menstruatieachtige klachten. Ik zelf heb afgelopen maand voor t eerst een kans gehad op een zwangerschap (dus eisprong gehad) en had tot aan mn menstruatie zulke klachten dusja.... Ik lees hier dat het beide kanten op kan....

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    ik had het altijd een half dagje.

7. hafida80

hafida80 Actief lid

Oct 17, 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook een halve dag.

maar ik voelde meer steken dan menstruatiepijn.

zo zie je maar weer bij elke vrouw is het anders.

8. suus1403

suus1403 Lid

Jan 9, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van mijn eisprong tot menstruatie pijntjes..Bij de eisprong zelf ben ik 1 dag misselijk, dan vreselijke buikpijn en tot de menstruatie blijft dit aanhouden, erg vervelend, maar als je "gevoelig" bent voor hormonen is dit heel normaal zei mijn huisarts.
    Ik slik nu teunisbloemolie en moet zeggen dat dat de klachten aanzienelijk verminderd!

Share This Page