hallo even een korte vraag . mijn dochtertje is 14mnd en ik geef haar sochtends pap uit een flesje '. ik weet dat t met een lepeltje moet volgens de regels maar heb dat 1x geprobeerd maar dan eet ze de helft niet eens op . vind t ook wel makkelijk de fles en ook dat we dan even een knuffel momentje heb met r . maar ben ik nu te gemakzuchtig wat geven jullie met 14mnd in de ochtend
hier dochter van 2.5 en ze vind het gewoon heerlijk om pap uit een fles te krijgen, al vraagt ze nu wel steeds meer om een broodje sochtends en dat krijgt ze dan ook gewoon
Bij mij kregen ze 's morgens pap uit de fles tot ze ong 2 1/2 waren. Ik ben een beetje eigenwijs met alle regeltjes en volg baak mn gevoel en aangezien zowel mijn kinderen als ik het heerlijk vonden om op die manier de dag te beginnen, deed ik lekker mn eigen ding.
Waar staat dat het met een lepeltje moet? Nergens toch? Doen waar jij (en je dochter) je goed bij voelt. Ik ken trouwens nog meer mamma's die hun kind nog lekker een papfles geven en zo te zien aan mijn zoon, zit hij over 4 maanden ook nog steeds aan de papfles.
tja mijn dochter is ruim 2 en mijn zoon is 16 maanden en wat krijgen hun smorgends.. idd een papfles mijn kids vinden het nog steeds zo lekker en ach jah die ene papfles who care's enuhh wie zegt dat pap met een lepel moet? jij bent toch mama dus jij beslist wat moet en niet moet gewoon je gevoel volgen hoor!
mijn dochter is bijna 17 maanden en krijgt s ochtends nog gewoon een papfles. waarom? 1. ze vind het heerlijk 2. het is niet zo een hele beste eter en ik ben al blij dat die papfles erin gaat, zo krijgt ze door te peutermelk toch nog wat goede dingen binnen aangezien ze geen fruit, groente en aardappelen eet 3. het is sneller en makkelijker dan vechten met een broodje in dit opzicht heb ik vaak zoiets van f**k het consultatiebureau niks moet en alles mag als jij en je kind zich er maar goed bij voelen
Mijn dochter van 17 maanden krijgt ook nog steeds een papfles hoor De andere twee willen geen pap in een fles, maar die krijgen dan (ook weer) een fles melk, en daarna een boterham. Het is toch heerlijk knus begin van de dag. In het weekend worden wij zo heerlijk met zn 5en wakker in het grote bed. Als kindjes wakker worden neem ik ze over in ons bed, gaat papa flesjes maken, en liggen ze lekker tegen ons aan te drinken. Van mij mag het nog lang duren dit Zal ik je nog eens wat vertellen . Hier zijn ze 17 maanden en krijgen 's avonds ook nog een flesje melk