Het is zo vervelend om te wachten met testen. Ik had vorige week vrijdag mijn eisprong, ik zit nu dus op dag 19 van mijn cyclus van gemiddeld 28dagen. Tijdens mijn eisprong had ik een vreselijke pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik. De pijn werd erger wanneer ik van de trap liep of op de fiets zat. Dat was na een paar dagen weg. Na mijn eisprong had ik nergens last van. Maar steeds meer klachten komen tevoorschijn. Het begon met supervaak plassen. Dat ik alweer bang begon te worden voor een blaasontsteking. Het vaak plassen is nog steeds zo. Inmiddels al 4 dagen. Zonder pijn etc wat kan wijze op een blaasontsteking. Verder voel ik me steeds verkouden. Alsof verkoudheid begint op te komen. Maar het zet maar niet door. Ook ben ik misselijk sinds vandaag pas en heb zo'n vol gevoel op mijn maag. Sinds vanmorgen hele lichte menstruatiepijn vooral aan de linkerkant. En enorme spierpijn in mijn bovenbenen en zijkanten net boven mijn heupen. Een test heeft natuurlijk geen nut. Maar kan dit een zwangerschap zijn? Dit wordt mijn eerste zwangerschap en is mijn 8ste ronde.
Je kunt alleen zeker zijn van datum van je eisprong als je hebt getemperatuurd of ovulatietesten hebt gebruikt. Heb je dat gedaan? Die pijn die je voelt is namelijk veelal niet van de eisprong zelf, maar van de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je daadwerkelijke eisprong pas plaatsvindt waar je veelal niks van merkt. Aan eipijn alleen kun je geen betrouwbare eisprong aflezen helaas. Ik vermoed dan ook dat je eisprong rond zondag is geweest. 5 tot 10 dagen na eisprong vindt de innesteling plaats waarna je zwangerschapssymptomen kunt krijgen. Je hebt je urine laten testen dat je zo zeker bent dat je geen blaasontsteking hebt? Blaasontsteking komt ook voor zonder pijn! En van veel sex vanwege het zwanger proberen te worden, kun je blaasontsteking krijgen. Vaker plassen kwam bij mij pas in het laatste trimester toen de baby op mijn blaas ging liggen. Hoop voor jou dat het positieve tekens zijn en dat je binnenkort een positieve test mag hebben!
Ja dat kan ... maar het kan ook niet . Alle symptomen kunnen van een eventuele zwangerschap zijn maar ook van iets geheel anders. Gewoon rustig afwachten tot je NOD en dan testen....
Het vaker plassen is echt veel erger geworden. Ben vannacht 4 keer geweest. Ook hoor ik allemaal plopjes in me onderbuik en vooral links. Dat was ook de kant waar ik pijn had tijdens de eisprong periode. Het is alsof er geklop is in me onderbuik. Ik moet nog precies een hele week wachten voor mijn NOD en test. Wat is jullie mening
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn,ke zal nog echt een week moeten wachten totdat je weet of je zwanger bent...
Geklop in je onderbuik? Kunnen je darmen zijn die ploppen. Tenzij je al langer dan 10 weken zwanger bent. Dan kan het een baby zijn....
Meestal verschijnen de eerste kwaaltjes als je al zeker 6 weken zwanger bent. Veel vrouwen hebben in de maand van de zwangerschap juist geen kwaaltjes. Het is heel lastig om af te wachten maar dat is het enige wat je kan doen. Wat je nu hebt, zegt niks helaas. Succes met wachten en ik ben benieuwd straks
Het kan heel goed dat deze signalen er op wijzen dat je zwanger bent. Er van uit gaande dat je in je vruchtbare periode geklust hebt Helaas kunnen deze signalen op heel veel andere dingen wijzen. Ik zou zeker een blaasontsteking laten uitsluiten! Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten. Ik ben deze maand ook weer in de verwarrende signalen getrapt... Ik meende signalen te herkennen van eerdere zw.schappen, maar helaas toch niet zwanger Het is zo moeilijk om je geduld te bewaren, deze wachtweken gaan heel langzaam helaas. Succes met wachten!
Probeer jezelf lekker af te leiden, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en natuurlijk hoop ik voor je op een zwangerschap
Als het van een zwangerschap komt, moet je nu al postief testen. Zwangerschaps kwaaltjes krijg je van het HCG hormoon, nergens anders van. En als je dat hebt, moet je ook positief kunnen testen. Wss heb je nog geen eens een innesteling gehad. En die klopjes in je buik zijn waarschijnlijk je darmen. Je lichaam kan je erg voor de gek houden, daar weet ik namelijk alles van
Proficiat!!! mijn NOD is ook over 4 dagen, maar ik durf zo vroeg niet testen Was het door de kwaaltjes dat je al een test hebt gedaan? En was deze test dan zo'n gevoelige test? Ik ben nog maar in ronde 1 dus moet nog veel leren
Heb je ook veel steken in je zij? Het klinkt als wat ik had toen ik nierbekkenonsteking had. Had ik ook geen pijn bij het plassen of iets. Oh lees het net. Gefeliciteerd!