Wie ook in derde (september) ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope123, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope123

    Hope123 Actief lid

    9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hoi allemaal,

    wie van jullie is er net als mij/ons ook in september toe aan de derde ronde? Ik ben benieuwd en hoop deze maand met jullie leuke dingen te gaan delen...samen keuvelen, stressen, hopen afwachten en nieuwschierig zijn.....
    Ik ben pas sinds vandaag lid van deze community dus zal me gelijk even voorstellen. Ik ben Anouk, 28 jaar en sinds mei gestopt met de pil. We gaan na twee maanden veilig dus nu de derde ronde in proberen zwanger te worden. Heb de wens al erg lang en we gaan er nu dus echt defintief voor! Ikk kan niet wachten en ben nu al erg onzeker of het allemaal wel gaat lukken /mogelijk is, maar derde ronde valt nog best mee hoor ik dan dus ja, we wachten nog even af en ik probeer niet teveel te stressen.

    Ik hoor jullie graag...
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Anouk

    We hebben liever geen topics per maand. We hebben wel per maand NOD topics, waarbij je kan aftellen naar de dag dat je ongesteld moet worden.
    dat is voor iedereen spannend, welke ronde dan ook ;)
     
  3. Hope123

    Hope123 Actief lid

    9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    O okay, soory dat wist ik niet. Vond zo wel fijn omdat er anders vaal zoveel mensen reageren dat het voor mij (omdat ik niet elke dag of heel vaak per dag achter de pc zit) erg onoverzichtelijk en haak iik meestal maar af....wil het nl echt met iemand delen of meerder mesnen maar niet heeeel veel die continu om het uur reageren haha omdat ii het dus anders niet bij kan benen en het zo onpersoonelijk wordt....
     
  4. Hope123

    Hope123 Actief lid

    9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    O okay, sorry dat wist ik niet. Vond zo wel fijn omdat er anders vaak zoveel mensen reageren dat het voor mij (omdat ik niet elke dag of heel vaak per dag achter de pc zit) erg onoverzichtelijk en wordt en ik dan meestal afhaak ....wil het nl echt met iemand delen of meerder mensen maar niet heeeel veel die continu om het uur reageren haha omdat ik het dus anders niet bij kan benen en het dan zo onpersoonlijk wordt....
     
  5. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij zitten ook in de 3e ronde!
    Sinds begin juli gestopt met de pil en wel gelijk geprobeerd natuurlijk.
    Eerste ronde héél veel kwaaltjes, maar kwam allemaal van 't ontpillen. Afgelopen ronde was al veel minder, dus wie weet word deze ronde raak of een normale cyclus.

    Zal me ook even voorstellen:
    Iris.. 21 jaar. Sinds 2006 samenwonend met mijn vriend Alex. Hij is 29 jaar..
    We wonen op een hoekflat met 2 slaapkamers een grote woonkamer en aparte keuken. We hebben 8 huisdieren, allemaal mannetjes tamme ratten! Geweldige beesten zijn het en erg verslavend. Maar meer als 8 mag ik er niet.. ;)
    In mijn omgeving zijn bijna alle meiden in de 1e ronde zwanger geraakt, dus voel me wel een beetje een buitenstaander daarin. Ze hebben ook vorige week gezegd toen ik weer ongi werd, dat ze maar niet snapten wat we verkeerd deden. Erg frusterend voor ons dus, want we doen eigenlijk weinig verkeerd.
    Deze ronde gaan we proberen er minder mee bezig te zijn en gewoon om de dag proberen te klussen, zodat we de vruchtbare dagen niet missen als me cyclus anders is.
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat begrijp ik, maar voor ons (modjes) komen er gewoon te veel topics waar dan veel in geschreven wordt, dat is niet bij te houden.
     
  7. Hope123

    Hope123 Actief lid

    9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hoi, leuk iemand om het mee te delen! Wij gaan ook om de dag klussen vanaf mijn tweede NOD. Om de kans te vergroten! Ik heb ook een ovulatietest gekocht en ga deze iig de 4 uitgerekende dagen eens bekijken...was zo onzeker dat ik zelf dit weekend een zaadtest bij de drogist heb gehaald en uitgevoerd ;) kan het daar niet aan liggen!
    Ik denk zelf dat ik de afgelopen twee rondes mijn eisprong twee dagen later had dan de uitgerekende ovulatiedag en was ook gelijk gestopt met klussen na die berkeende dag, niet goed dus. Vandaar dat we er nu om de dag voor gaan en tijdens de 4 meest vruchtbare dagen (uitgerekend via deze site) misschien wel elke dag (is toch in het weekend :) )
    Ik wens jou iig ook veel succes en hoop dat we elkaar wat kunnen steunen, wanneer zou jij weer ongesteld moeten worden dan? Ik 1 oktober...
     
  8. Hope123

    Hope123 Actief lid

    9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Natasje, mogen we deze please houden dan voor deze keer?
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Maar ik ga er wel een slotje op zetten :oops:
    ik liet hem open om jou te laten reageren.
    Maar ik moet een lijn trekken.
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee sorry.
    Ik heb van de week een 2de en 5de ronde ook dichtgezet, moet wel eerlijk blijven.
     

Deel Deze Pagina