Hoi dames, Ik ben nogal gevoelig voor modemissers Daarom zou ik graag feedback van jullie ontvangen. Ik heb deze laarzen besteld, wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik voornamelijk de split achter.. Dankjewel! Bekijk bijlage 187698 Bekijk bijlage 187699
Hoi, het zijn opzich prima laarzen..vind alleen wel door de opening je kuiten breder lijken..en de kleur lijkt groen klopt dat? Is wel een lastige kleur om te combineren denk ik..sorry! maar je wilde graag een mening
Als het groen is, idd lastig te combineren. Maar vind ze wel mooi, zou ze alleen eerder dragen met een (skinny)spijkerbroek...
oooohw lastig te combineren denk ik en totaal niet mijn smaak vind te stof niet mooi en die split ook niet :S
ze zijn wel echt bruin bruin kleur is vertekend op de foto! als het je smaak niet is is het logisch dat je ze niet mooi vind. Nou heb ik zelf vrij smalle kuiten dus het is niet erg als ze wat breder lijken, ik zit meer met het feit of je zo niet teveel in de laars kijkt?
Ik zou bruine laarzen iig niet combineren met een grijze legging... Vind de laarzen wel leuk hoor, al zou ik ze zelf niet kopen
het is mijn smaak niet, maar daar vroeg je niet om Ik vind dat het meevalt eigenlijk. er zit ook een verstelbaar bandje aan waar je evt. het bovenste gedeelte iets dichter bij elkaar kan doen, toch?
de laars met de kleur legging is gewoon lelijk. de laars kan volgens mij wel goed bij spijkerstof mijn smaak laars? nee
hihi ik heb mijn kleding niet op de laars aangepast voor een foto. Ik snap dat de kleuren niet bij elkaar staan bedankt voor jullie reacties! ik zal er nog eens over nadenken. Veel verschillende reacties!
Ik vind het hele leuke laarzen, volgens mij staan die inderdaad leuk met een (skinny) spijkerbroek of spijkerstoflegging. Ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke kleur!
Leuke laars, leuke rok ... Ik zou hem idd bij andere kleur kleding dragen en even omslaan, de lengte van de laars is nu wat onhandig. De laars past volgens mij prima in het modebeeld (niet super vooruitstrevend, maar ook niet gek of ouderwets).