ik zit even met het volgende: afgelopen zaterdagavond beetje bloed verlies gehad (alleen met afvegen iets) zondag daarna bloedverlies gehad beetje in inlegkruisje daarna was alles de maandag al weer weg (ik had normaal ongesteld moeten worden gewoon 4 dagen) nu heb ik sinds maandagavond last van veel duizeligen dit komt met flage maar wel zo erg dat ik zelf kan omvallen sochtends voel ik me ook helemaal niet top in de loop van de dag gaat het wel weer maar savonds komt alles terug ook heb ik met flage een branderig gevoel in mijn borsten. Juist om deze klachten die ik normaal nooit heb bij en of na mijn ongesteldheid heb ik vanmiddag een zwangerschapstest gedaan die van kruitvat 2v5 nu kwam er binnen 5 minuten heel heel in de verte een roze streepje tevoorschijn iemand bekend met deze testen en dus die vage streep in het begin en toch uit eindelijk zwanger? ben zo in de war nu ik snap het allemaal even niet....
Zou je foto kunnen plaatsen? Dan kunnen we met je mee kijken kan namelijk net zo goed (late) innesteling zijn geweest
Hier hetzelfde, gisteren ook een heeeel licht streepje met kv2v5, kon nog niet echt blij zijn. Vandaag nog een keer getest omdat ik gek werd van mezelf.. duidelijk streepje te zien! Dus meid, van harte, je bent gewoon zwanger!
het streepje wat ik zag krijg ik niet duidelijk op de foto in het echt is ie duidelijker op foto lijkt de test omo wit... @izzy1984 jeetje....zou het echt?? ga vrijdag pas weer testen (als ik me kan inhouden hahaha) jij gefeliciteerd! ik hoop het echt dit is zo gewenst!!