Hallo, Ik weet even niet wat ik moet doen, ik heb 3 (1 wat donkerder, 2 heel licht tuurstrepen) positieve testen gehad. en vandaag een negatieve test. Wat kan ik nu het beste doen?
Je kan pech hebben met de test. Ik zou gewoon overmorgen ofzo een nieuwe test doen. Geen bloed geeft moed.
oh wat naar zeg! was je negatieve met ochtend urine? want dan ben ik bang dat je niet zwanger bent. welke testen heb je gebruikt?
die drie positieve waren met ochtend en avond urine En de negatieve test met middagurine en met kruidvat eigen merk. Ik zou vandaag mijn NOD moeten hebben, misschien gewoon een beetje te vroeg niet. Snap anders die positieve testen niet.
Het kan een vroege miskraam zijn... Je had even genoeg hcg en nu niet. Wat zeker kan is dat je middagurine niet geconcentreerd genoeg hcg was. Daarom kan je het beste alle testen in de ochtend doen en dan heb je goed vergelijkingsmateriaal
Ja dat kan ook, ik ga een paar dagen afwachten nu, of mn NOD doorbreekt of niet. Misschien ook even de HA bellen morgen.