Hallo.. Ik vroeg me af als je geen eetlust heb ook een symptoon is..K heb de laatste tyd so ontzetten honger dat ik persee moet eten :S Maar zodra ik eet dan heb ik geen eetlust meer.. Paar kleine hapjes en k zit al vol Ik vind het wel raar ..Is dat ook een soort van symptoon of tog niet? :
Ik ken dat wel. Soms heb ik enorm honger, dan eet ik enorm veel. Maar soms heb ik honger, en na de eerste hap heb ik er meer dan genoeg van. Soms heb ik zo'n zin in bepaald eten, en zodra ik het proef smaakt het nergens naar! Vreemd hoor.. Maar 't hoort er bij, i gues.
Heb ik ook last van! Ontzettende drang naar voedsel alsof je buik ineen krampt...en als ik dan wat eet is het gevoel weg of ik ben ineens weer misselijk :S Heel irritant! Het gevoel van trek begint ook zo ineens! Dan MOET je iets eten... Hoort er allemaal bij
Ja, hier een beetje hetzelfde, hoor. Daarom eet ik inmiddels gewoon ieder uur iets kleins. Gaat prima, alleen lijkt het wel alsof je de hele dag niets anders doet dan eten, hahahaha! Maar ach, ben nog helemaal niets aangekomen, dus het zal wel meevallen
Dat heb ik ook heel erg! Voornamelijk bij het avond eten. En ik kan geen grote hoeveelheden eten. Dus ik denk dat het wel een symphoom is!