Wij gaan binnenkort naar het Moezel gebied in Duitsland. Ik heb gehoord dat luiers en drogistartikelen goedkoper zijn Welke producten zijn nog meer de moeite waard? Bij welke winkels moet ik zijn? Ik ben benieuwd. Groetjes, Sjakie
Ik gebruik de spullen uit de DM drogist, waaronder Baby Love luiers, deze hebben de kwaliteit van de pampers en zijn vele malen goedkoper, ook de billendoekjes gebruiken wij inmiddels.
luiers zijn 7 euro de pak (pampersbabydry) verder ja zeep enzo is een stuk goedkoper. ik weet het eigenlijk niet goed 90% van onze boodschappen komen uit dld. we hebben een poos terug alles aan merk gehaald en in nederland hetzelfde bij de jumbo. in dld waren we voor de volle kar 70 euro kwijt in nl 164
Bedankt voor je tips. Koffie is wel handig voor onderweg Verder logeren we in hotels, dus de eieren laat ik thuis
inderdaad drogist artikelen zijn goedkoop , luiers inderdaad ook maar dan vooral die van dm en babyvoeding, dierenvoer enzo ook , wij doen een keer in de maand boodschappen in duitsland en het scheelt echt
Koffie en kaas zijn zeker goedkoper in Nederland. Duurder in Duitsland is dus: GOED fruit, koffie, kaas etc. En lekkerder, ik laat die altijd importeren. Net als de melk: niet te zuipen die houdbare meuk. Verder kun je in Duitsland goed luiers kopen, billendoekjes ( ik gebruik altijd Penaten), drank, cd's, elektronica, toiletartikelen, make up. Winkels: Kaufland, Real, Marktkauf. Benzineprijzen in mijn woonplaats (Harzgebied) liter Diesel: 1,38 liter benzine Super E5: 1,58
Scheermesjes. Bijv. venus in nl ong. 22 euro (ligt uiteraard welk variant) Zelfde mesjes in dl ong. 12 euro. Lege dvd's en cd's. Spindel van 30 dvd kost hier bij de hema 30 euro. In dl in een supermarkt 10 euro.
Alcoholische dranken... Wij gaan 1x per zoveel tijd naar duitsland toe om de dranken kast weer bij te vullen.
Babylove luiers, (ik vind ze veel fijner dan pampers), haarverf, make up, wasmiddel (!!), het scheelt allemaal behoorlijk veel!!
Ja maar die is dus reteduur! Toevallig zijn we twee weken geleden bij een K&K wezen boodschappen doen... we schrokken toch wel van de totaalprijs hoor.... wij komen er in ieder geval niet meer Er zijn genoeg leuke en goedkopere supermarkten. Meeste is al gezegd over prijzen. "Verse" melk is hier ook goed te krijgen hoor en het smaakt ook nog best vind ik.