kruiden/alternatieve middelen dikker maken baarmoederslijmvlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pantertje, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hi,

is er iemand die weet of er kruiden/natuurlijke/homeopatische middelen zijn die je kan nemen om je baarmoederslijmvlies dikker te krijgen. let op: ben dus niet op zoek naar medicijnen die je op recept kan krijgen (ziekenhuis)
    Iemand ervaringen? graag hoor ik het dan!

groetjes Pantertje

2. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je inmiddels van iemand reacties?ben zeer benieuwd!!ik zit met hetElfde probleem!

3. bluedress

bluedress Lid

5 jul 2011
    13
    0
    0
    Gelderland
    #3 bluedress, 6 jul 2011
    Laatst bewerkt: 6 jul 2011
    Ik ben naar een homeopaat geweest, gister nog.. En heb nu een middel gekregen: Pulsatilla, maar dat is volgens mij meer voor vrouwen die wel een kinderwens hebben, maar bij wie het moeilijk lukt.
    Dat middel kan je alleen het beste in combinatie met consult bij een homeopaat verkrijgen!

4. bluedress

bluedress Lid

5 jul 2011
    13
    0
    0
    Gelderland
    Volgens mij heb je ze ook van A. Vogel! Las ik ergens anders op internet, en vrouwen die dat gebruikten waren binnen 2 a 3 maanden alsnog zwanger, waarbij het eerst niet lukte.
    Maar ik vind het persoonlijk fijner om bij een homeopaat ook gesprekken te hebben erover en vervolgens een middel te krijgen!

5. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi ik zou dat ook wel willen weten inderdaad.
    Als ik Pulsatilla opzoek op internet dan krijg ik dit naar voren:

Pulsatilla is vaak een geschikt middel voor mensen met een kou,
    hoestbuien, spijsverteringsproblemen, oog- en oorinfecties en nog veel andere aandoeningen.

???

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je kan tarwekiemolie proberen, maar baarmoederslijmvlies wordt geproduceerd door oestrogenen, en oestrogenen worden aangemaakt door een groeiend follikel,

Als jij dus te weinig oestrogenen produceert, wordt je slijmvlies ook niet dikker.

Geloof het van mij, ik ben een ervaringsexpert qua bms ;). Loop er al meer als 2 jaar voor in het ziekenhui.

Deel Deze Pagina