Even een vraagje: zijn die zachte tuiten los verkrijgbaar? Ik heb er een paar van Nuby, die Thirza stuk voor stuk allemaal stukgekauwd heeft. Thirza krijgt ze dus ook niet meer, maar als die tuiten (ofwel van Nuby, ofwel van een ander merk dat op Nuby past) los verkrijgbaar zijn, kan ik de bekers bewaren voor evt nummer twee... Zoniet, dan ga ik namelijk vandaag maar eens ruimte maken in de kast Dus als iemand weet waar ik die dingen kan kopen....? Graag!
die heb ik ook gehad, en ze zijn inderdaad vrij snel stukgekauwd. Ik heb die bekers toen maar weggegooid en goedkope van Prenatal gehaald. Ik vind Nuby-bekers achteraf ook heel lomp om mee te oefenen. Ik zou die eerlijk gezegd niemand aanraden meer.
Maar waar? Ik heb ze hier bij de Etos en de Prenatal enzo niet gevonden! @Adi: weet niet of het uitmaakt, maar we hebben hier die bekertjes met handvaten van 200 cc. Die zijn hier erg goed bevallen verder
Mijn dochter heeft het heel snel kapot gekauwd. Ik op zoek naar een andere maar niet te vinden! Toen kreeg ik van een vriendin dezelfde beker en deze was ook binnen 1 week kapot. Voor mij geen Nuby meer!