Hoi Meiden, Gisteren zijn we even in de Gamma en de Praxis wezen kijken voor behang. Nou hebben we geweldig behang gevonden voor de kamer van S. alleen weet ik niet of we nou de hele kamer met dat behang moeten doen of maar een deel. Wat zouden jullie doen? het gaat om dit behang:
Ik zou een deel van de kamer behangen. Denk dat als je alle muren behangt met deze print dat het te druk wordt.
Wat een super leuk behang!!! Wil het bijna zelf hebben Maar persoonlijk zou ik een deel doen hiermee, en dan de rest een effen kleur, anders wordt het denk ik erg druk.
oké dankjewel dames! en zouden jullie dan het kleur roze in dat behang terug laten komen op de andere muur, of zouden jullie een andere kleur nemen?
Sluit me aan bij de andere dames: een deel van de kamer behangen en de rest in een egale kleur! Leuk hoor! Komt er helaas bij ons niet in met ons mannen-gezin
nee zou het niet roze doen, dat zou ik dat met asseccoires doen...muursticker of iets anders leuks...ik zou die andere muur gewoon wit of ecru doen.
1 muur behangen en inderdaad de rest egaal, misschien om egaal roze te doen en met rode assecoires te werken?
dankjewel dames! jullie hebben mijn dilemma opgelost hahaha dan word de andere muur het witte/ecru van dat behang, en dan roze accesoires
Rest van de muren kunnen ev ook in hetzelfde geel als in het papier... Ik zou denk ik redelijk snel uitgekeken zijn op roze muren...
Ik zou ook voor een deel gaan.. Hij is wel super gaaf!! Edit: Oh ja! Je kan natuurlijk ook om het behang wat terug te laten komen in de rest van de kamer ( ik weet niet hoe groot de kamer is) Maar dan kan je een paar panelen behangen en die op een egale muur hangen!
Ik zou ook een deel van de kamer doen. 1 muur bijvoorbeeld. Ik heb 1 muur helemaal ruitjes roze en 1 strook in het midden van de muur waar de commode tegen aanstaat.
Leuk behang! Ik zou alleen 1 muur ermee doen, en dan een andere muur in 1 van de kleuren verven die in het behang terug komt of accesoires plaatsen met 1 van de kleuren uit het behang
ja, het word dus 1 muur in dit behang, en over de kleur van de andere muur zijn we nog niet uit, ik denk wit of ecru, iets wat past bij het witte in het behang. en dan de accessoires in de andere kleuren van het behang. is het wel een leuk idee om bijv. een prikbord met dit behang te 'beplakken' of is dat niks?
Ik zou ook gaan voor 1 muur. Als de kamer heel groot is zou je er 2 kunnen doen met behang. Suc6 zal wel erg leuk staan