soms voel je je zo alleen (geen vrienden hebben)

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Soms voel ik me gewoon echt alleen ik heb gewoon totaal geen vrienden niet eens 1 waarvan ik zeg die staat voor mij klaar.
    en ik mis het echt heel erg zit veel thuis kan nooit bij iemand op de koffie en ik vind aanspraak zo fijn of dingen doen..!!
    het maakt me gewoon zo verdrietig soms heb natuurlijk me kids maar iemand om mee te praten is ook wel is fijn.
    ik zou voor mensen door het vuur gaan maar helaas heb ik nog nooit echte vrienden gehad alleen maar neppe die nooit hetzelfde voor mij deden erg zonde van me tijd

wie herkent dit
    soms denk ik echt ben ik nou zo vreselijk mens hahahahahah

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Sorry ik woon in zuid holland anders had je bij mij wel eens gezellig een bakkie kunnen komen doen. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Gaat de oudste niet naar de peuterspeelzaal en kom je daar geen gezellige mensen tegen misschien worden dat geen vrienden maar om af en toe een bakkie te doen is wel gezellig. Ik heb ook niet veel echte vriendinnen maar wel een hoop mensen waar ik gezellig koffie mee drink.

groetjes kim

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hihi tnks dacht dat het aan mij lag ofzo ...

romy gaat naar de peuterspeelzaal maarja veel ouders brengen hun kind en zijn dan weer weg dus echte aanspraak nee die heb ik niet best jammer

4. gimena

gimena Niet meer actief

jammer dat je verder weg woont anders had ik gezegd kom langs,

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik herken dit voor een deel...
    ik heb me ook heel vaak vergist in mensen, waarbij het allemaal echt alleen van mij af kwam...

gelukkig heb ik al jaren 1 vriendin waar ik echt lief en leed mee deel, die ik midden in de nacht kan bellen als er wat is, maar die ik ook makkelijk 3 weken niet kan spreken omdat we het allebei druk hebben.... wat het ook is we vinden het beide prima....

de rest noem ik wel vrienden, maar zulke vrienden als wat ik net beschreef zijn echt heel zeldzaam!
    ik snap ook heel goed je eenzaamheid! ik denk dan ook niet zo zeer dat het aan jou ligt, maar meer aan het feit dat echte vrienden maar zeldzaam zijn!

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat ben je niet en als je zin hebt mag je me prive pben om wat lekker te kletsen of wat dan ook.

Het ligt niet aan jou! Hier ook weinig vrienden maar kom er met de jaren achter die zijn zeldzaam.

Knuf.

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wat lief van jullie zeg jeetje

ik zit soms wel eens op internet te zoeken naar chatrooms ofzo maar daar zitten gewoon van die viese mannen enz en of mannen die een relatie zoeken niet echt gezellige mensen die kletsen

me zus zegt ook als je kind naar de basisschool gaat leer je mensen kennen enz zei voelde zich daarvoor ook erg eenzaam..!!
    ik kom zo ook nergens ja alleen met romy naar de peuterspeelzaal brengen en leer zo ook geen mensen kennen

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar hoor.
    Had ook gehoopt wat meer contacten te krijgen toen Levi naar de peuterspeelzaal ging,maar idd iedere ouder brengt zijn kind en daarna vertrekt iedereen weer.
    Ik heb wel eens gekeken op van die sites waar andere meiden oproepen doen, maar ja dan voeg je elkaar toe op hyves en veel verder komt het contact dan helaas niet.

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    lastig meid, zeker als je nergens komt...
    wonen beetje ver uit de buurt, anders had ik gezegd ik kom eraan ;)

chatrooms heb ik echt een hekel aan, juist om wat jij zegt over die vieze mannetjes!
    kun je beter via zp vrienden werven ;)

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    precies kaatje dat heb ik nou ook..!!
    mischien wil ik het ook te graag maar wordt er gewoon erg verdrietig van je voelt je dan gewoon best sneu..!!
    er moet gewoon eens een goede vrienden site komen waar je leuke gezellige mensen leert kennen..
    maar dat kan natuurlijk ook hier

11. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    ik zit al 2 weken in een dipje..
    ik heb ook niemand.volgens de Friezen hier in het dorp ben ik een Hollander en ja dan val je buiten de boot.
    ben blij als ik vanavond weer aan het werk mag.( ik heb ook geen vrienden of vriendinnen)had er wel 1 geprobeerd hier in het dorp maar bleek de de roddelkrant te zijn van het dorp dus daar heb je weinig aan

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hahaha ja maar vrienden werven is ook best sneu wat zullen ze wel niet van me denken hahaahahha

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    jeetje er zijn toch heel wat andere meiden zoals mij voel me wel erg begrepen tnks erg lief van jullie

mischien leuk om een kletsgroepje te beginnen

14. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    waarom sneu??? iedereen heeft toch vrienden nodig???
    dat zeg ik, ik heb er 1 maar zou er het liefst nog een paar bij hebben hoor :)
    ik vind er niets sneus aan, alleen maar goed! enne je moet ergens beginnen toch?

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    dat is waar

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi flowertje

Waar kom je vandaan kom zelf ook uit nh. Liefs

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Herkenbaar :)
    en vooral wat jij zegt, ik stond dag en nacht voor mn "vriendinnen" klaar, nou heb ze leren kennen hoor mn nep vriendinnen...dat dag en nacht voor iemand klaar staan was dus niet wederzijds en ze hebben me laten vallen als een baksteen, omdat ik een periode wat minder goed in mn vel heb gezeten en dus niet steeds de eerste was die belde om iets leuks te gaan doen
    iets waar ik me, wat hen betreft, echt niet meer druk over kan maken...wel gedaan, maar alles wat er gebeurd en gezegd is zegt in ieder geval meer over hun dan over mij...en ik mis niks aan ze....het is voor mij wel duidelijk dat het nooit echte vriendinnen zijn geweest...alleen als het in hun straatje paste ;)
    maar ik mis het wel degelijk om een ECHTE vriendin te hebben.....kennissen in overvloed, maar dat zijn geen mensen waar ik lief en leed mee deel of de deur plat loop

Heb 1 hele goede vriendin, alleen wonen we niet bij elkaar in de buurt, we spreken elkaar wekelijks...maar zien elkaar maar weinig
    maar echte vriendinnen, in de buurt, die gezellig bij me langs komen, waar ik lekker op de bak kan ploffen en mn verhaal kan doen, waar ik dagelijks alles mee kan delen, waar ik lekker mee kan shoppen en lachen, die heb ik niet :)

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ook ik herken dit! Tot een tijdje terug kon ik ze niet eens op 2 handen tellen maar toen ik zwanger raakte van mijn dochter zag ik het aantal drastisch verminderen.. Veel 'vrienden' begrepen niet dat ik me toen met hele andere dingen bezig ging houden als waar de leukste feestjes plaats vonden. Ook toen ik mijn vriend leerde kennen verloor ik veel vrienden, puur om het feit omdat ze niet begrepen dat ik voor mijn vriend wou gaan en geen interesse meer had in andere jongens.
    Van al mijn 'vrienden' zijn er 2 overgebleven die ik nog regelmatig zie en spreek maar ik heb lang de band niet meer met ze als ik die eerst had, ze leiden nog steeds een heel ander leven dan dat ik doe met heel andere interesses.

Via hyves heb ik 3 meiden leren kennen waarvan ik kan zeggen dat hun echte vrienden zijn, eentje woont in Zweden dus die zien we helaas niet zo vaak. En hoewel de andere 2 aan de andere kant van Nederland wonen zie ik ze regelmatig en weet ik dat ze er zijn al ik ze nodig heb, hoe ver weg dat ze ook wonen. We kennen elkaar ook allemaal dus dat is ook erg leuk. Het zijn alle 3 echte vrienden maar met een van hun heb ik toch iets speciaals.

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    neej precies pandora vage kennisen heb ik ook wel op mijn hyves had ik 300 vrienden en ik dacht van huh 300 waar dan zie ik ze stuenen ze me ik ga altijd alleen de stad in terwijl ik zoveel meiden samen zie gaan..!!
    en nu ging ik nadenken en dacht ik kan me vrienden heel makkelijke tellen namelijk geen 1 hihi

rosa08 ik kom uit purmerend

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Flowertje ik kOm uit de buurt van Alkmaar je mag me pben

Deel Deze Pagina