Hoi hoi! Ik blijf erg twijfelachtig over mn testen. Afgelopen april heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Vrijwel direct een normale cyclus van 28 dagen. De 3e cyclus ineens 35 dagen, waarna weer een cyclus van 26 dagen volgde, met maar 1 dag bloedverlies. De laatste cyclus was ook weer 26 dagen. Als ik een cyclus van 26 a 28 dagen aanhoudt, had ik vorige week mijn menstruatie moeten hebben. Heb 1x nadat ik naar de toilet geweest was roze/paarse afscheiding vorige week (let op. 1x, geen hele dag) Verder geen menstruatie gekomen. Zaterdagochtend maar een test gedaan vanwege het uitblijven van menstruatie en wat pijnlijke borsten/tepels. Ook een beetje een zeurderig gevoel in mn buik en rommelende darmen. Vanmorgen nogmaals een test gedaan & binnen 5 minuten weer een lichte streep.. En nog, twijfel ik of het écht raak is!
Die zien er prachtig uit vind ik, ik heb nooit knallers van testen gehad. En ik heb nu nog lichtere gehad dan jou. Bij de huisarts vanmorgen test laten doen. En ik ben zwanger. Dus ik zeg gefeliciteerd.
Ik zeg innestelingsbloeding vorige week. Komt vaker niet voor dan wel, maar ik heb het ook gehad Gefeliciteerd, je bent gewoon zwanger!
Ja het is duidelijk zichtbaar en die van twee dagen later is ook ietsje donkerder dus het loopt op..... Gefeliciteerd!!!
De reacties zijn vrijwel duidelijk... Dankjulliewel! Toevallig stond er voor donderdag een afspraak bij de interne geneeskunde ivm een eerdere longembolie & een plan opstellen voor een toekomstige zwangerschap Kunnen we hopelijk alles direct in werking zetten haha