Mijn zoon heeft tot 5 weken goed gedronken en kwam goed aan. Hij had genoeg poep- en plasluiers. Daarna ging het ineens berg afwaarts. Ik weet niet hoe het kan maar ik heb 4 weken van alles geprobeerd. Ik heb hem een week lang elke keer aangelegd als hij erom vroeg. Na die week had ik enorm last van mijn borsten en hij bleef ontevreden. Gister ben ik bij het CB geweest en was hij niet voldoende aangekomen en waren zijn plasluiers ook niet voldoende. Dat hij nog iets was aangekomen was waarschijnlijk omdat we hem na de bv, nog bijvoeding hebben gegeven de afgelopen week. Hij bleef alles bij elkaar krijsen en ik kon er gewoon niet meer tegen. Ik ben nu aan het kolven maar ik vind er helemaal niks aan. Plus dat mijn productie flink aan het kelderen is nu Op het CB opperde ze om regeldagen te gaan simuleren en zo de productie weer op te krikken of over te gaan op flesvoeding. Ik wil toch wel heel graag bv blijven geven dus vroeg me af wie hier ervaring mee heeft en hoe jullie dat gedaan hebben. Ik zou dan dagen uit moeten kiezen waarop mijn vriend er ook is zodat hij onze oudste kan opvangen. Hoe hebben jullie dat gedaan met bepaalde verplichtingen? Zaterdag heb ik het huis vol zitten v.w. de verjaardag van mijn oudste zoon, zondag komt mijn vader die ik al maanden niet meer gezien heb en maandagavond moet ik naar school. Ik zit echt met mijn handen in het haar, hoe gaat ik dit doen, help
Is het misschien mogelijk dat je het rustiger aan doet met andere zaken? Hulp vraagt van familie voor de verjaardag van je zoon? Misschien het huishouden even laten voor wat het is en de jongste in een draagdoek bij je te dragen zodat hij direct bij de borst zit als hij wil drinken?
soms stress en druk kunnen de oorzaak zijn dat de produktie lager wordt. Heb ik ook gehoord dat je lichaam van de kou moet berschermen, niet zonder schoenen/sokken lopen, niet met nate haar naar buiten gaan, je borst en nek bedekken. Ik heb ook een dipje gehad, een vriendin uit colombia vertelde dat bier de produktie kan verhogen. volgende dag had ik een paar gehaald, uiteraad zonder alchool, en het hielp echt. Als dat toevaal was of echt, weet ik niet, maar het hielp wel en dan ben ik blij mee.
Ik denk toch echt dat je voor jezelf en je kleintje moet kiezen en het dus rustiger aan moet doen. Kan je de verjaardag niet wat kleiner houden, of al het geregel aan je man overlaten? Weleda heeft speciale borstvoedingsmix (thee) dat kan je proberen. Maar daarnaast is het natuurlijk 'gewoon' een kwestie van aanleggen aanleggen en nog eens.. aanleggen. 'S nachts samen slapen, vaak voeden, overdag extra voeden en kolven. Prioriteiten stellen! Als je nu investeert in het voeden kan je straks weer allerlei andere dingen doen. Als je het nu niet doet, dan houdt het snel op. Succes!
alsof mijn eigen verhaal aant lezen ben ik ben al weken aant tobben het leek beter te worden en nu is het weer bal! ondertussen een baby weegschaap gehaald en ik hoop op een wonder ik moet zelf rustigger aan gaan doen en meet rust nemen maarja met een peuter van 2,5 kom je dara niet aan toe
Hapt hij wel goed aan? Ontevreden baby en zere borsten klinkt alsof hij niet goed drinkt! Lactatiekundige inschakelen?