Welk merk ovu test bij de drogist?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jomy, Jun 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hallo dames,

Aangezien ik gister (dag 24) en vandaag (dag 25) een positieve ovu test had wil ik nog even door testen om te kijken hoelang het nog aanhoudt maar mijn testjes zijn op!

Ik had die van zwanger en kids via internet besteld maarja voor morgen heb ik die natuurlijk niet meer in huis.

Ik wil morgen dus bij de Etos of Kruidvat gaan halen, maar van welk merk zijn dan goed? Van kv eigen merk is slecht hoorde ik, maar welke kan ik dan het beste halen?

Alvast bedankt!!

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik denk dat het eigenlijk weinig nut heeft om met andere testen door te gaan testen....
    je kan dan namelijk de kleur niet vergelijken omdat iedere test gewoon anders opdroogt zeg maar...

Bijv die van sensitest moeten bij mij echt knallen willen ze positief zijn, terwijl die van predictor gelijk aan de teststreep positief is...

Temperatuur je ook?
    Dan kan je aan je temp zien of je ei ook echt gesprongen is

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja daar zat ik idd ook aan te denken of het erg is dat ik met een ander merk testen door ga :( Hmm, balen... Ben nu wel benieuwd hoe of wat...

Ik temp niet nee, had ik het maar gedaan. Nu is het dus waarschlijk nog een week in onzekerheid...

Misschien ga ik toch maar andere ovu testen proberen en dan zie ik het wel. Positief is positief toch?... Naja, ik ga er nog maar ff een nachtje over slapen :p Bedankt iig!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gister en vandaag had je een posi test
    Dan kun je ervanuit gaan dat hij morgen negatief is

Je ei komt er iig aan, dus vandaag en morgen voor de zekerheid nog even oefenen :p

Zou echt geen nieuwe kopen bij de drogist, heeft weinig nut aangezien je testen gister en vandaag al posi waren en je ei dus binnen 24-48 uur springt

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja maar ik twijfel of het wel echt mn ei is aangezien ik al op dag 25 zit en ik een paar vage klachten heb. Lees anders even mn topic: help! Wat denken jullie?

Ik kan de link ff niet kopiëren, Sorry. Maar heb dus weleens gehoord dat je ovu test ook positief kan zijn bij een zwangerschap, vandaar dat ik morgen nog ff wil testen of ie nog steeds positief is, snap je?

Of heeft t geen zin denk je om nu met n ander merk verder te testen?

Share This Page