Hier al vrij snel beide deuren dicht. Zoontje sliep zo onrustig dat ik er nachten wakker van lag van zijn gedraai en gekreun. Met de deur dicht hoor ik zijn kreuntjes en draaien niet, maar zijn hoesten, brabbelen en huilen wel! Ideaal voor ons. Tevens wil zoon het zo donker mogelijk op zijn kamer in een te lichte kamer kan hij zijn slaap niet pakken, dus deur open is geen optie (meer). Babyfoon blijft ook gewoon uit in de nacht. Als hij verkouden is hoor ik hem anders nog heel de nacht zwaar ademen en kreunen. Daarnaast moet mijn man er al vroeg uit (5u) en dan gaan de lampen aan, grote kans dat zoontje daar wakker van zou worden, en als we in de avond zelf naar bed gaan bestaat die kans trouwens ook als de deur open zou zijn.
Hihi privacy?? Hier is haar deur dicht en staat onze deur open. Zo hoor ik haar goed/snel en dat vind ik een fijn idee..
Hier staat onze deur ook altijd open en die van onze dochter dicht. En wat m'n schoonmoeder zou vinden, dat zou met sowieso totaal niet boeien.
Onze deuren staan ook s'avonds open. Ook een beetje voor de frisse lucht. Hoeven we haar raam niet open te doen. Maar iets anders: Brandveilig gezien is het volgens mij beter om ze dicht te laten niet?
onze deur staat helemaal open en die van onze dochter op een kier en ik heb de babyfoon naast mn bed! ik wil geen dichte deuren en de foon mag ook niet uit.. ben nogal een paniekkipje.. privacy voor een baby??? privacy kennen we hier niet in huis! ik ga ook naar het toilet met de deur open! hahahaha! en onze badkamer heeft geen slot..
je moet idd doen wat het beste bij jullie past....de deur open dus. maar begrijp ik dan goed dat je baby ook veel bij je schoonmoeder slaapt? en dan zij dan de deuren dichthoudt? als ze dat doet vanwege privacy van de baby dan is dat onzin. doet ze dat omdat ze zelf niet goed kan slapen van de kleine geluidjes, dan begrijp ik wel dat ze de deuren dicht doet. hier ook de deuren dicht, ook geen babyfoon. babyfoon staat alleen overdag aan.