hoi meiden, Mijn meisje is dringend toe aan nieuwe leggings, maar kan het gewoon niet vinden. Bij hema hebben ze bij ons ook niet onwijs leuke en iedereen loopt daar in en dat vind ik ook niet zo leuk. Wie heeft een tip waar ik leuke stoere leggings kan vinden. Beetje betaalbaar wel, want heb er wel een boel nodig xxxx
c&a !!!!! ik heb daar een leuke meisjeslegging gekocht zwart met allemaal sterretjes erop in steentjes.. echt super leuk!!! was 5 euro !
En valen die dan lang of drie kwart? Ben even gaan kijken op de webshop en er staan wel wat leuke tussen ja. dAnjwel!!!
Ze dragen nu nog lange leggings en ook van die thermoleggings. In de zomer dragen ze driekwart leggins. Staat op de site erbij wat het is.
Bij de zeeman, betaalbaar in verschillende kleuren. Ik heb ze voor mijn kleine met ruches aan de pijpen, met knoopjes onderaan en touwtjes. Driekwart en lange pijpen. Mijn dochter wil geen stoffen broeken spijkerbroeken ed aan, vind ze niet fijn zitten, dus hier gaan de leggings ook erg hard. Zo heb ik er afwisseling in en is het betaalbaar. Tussen de 2 en 5 euro.
Terstal vind ik slechte kwaliteit. Action heeft ze zo nu en dan echt top. verder haal ik ze bij h&m/zeeman/wibra