Ik zou afgelopen donderdag of vrijdag eigenlijk mijn eisprong hebben. Wat vinden jullie van deze testen? Wanneer zou ik mijn ei hebben gehad?
Dat kan duiden op vruchtbaarheid maar dan hadden de testen een aankomend ei moeten aangeven. Ik zie ook nog geen positieve test. Waarom zou je ei er afgelopen donderdag-vrijdag moeten zijn geweest??? Waarop basseer je dit?
Omdat ik 1 april ongesteld was. Ben altijd heel regelmatig. Dus via de MBK kalender zou ik donderdag of vrijdag de eisprong hebben. ik heb de testen wel op verschillende tijdstippen genomen.
Je hebt dus met ovulatietesten en temperaturen al eerdere maanden geconstateerd dat jouw eisprong altijd op cyclusdag 14-15 is?? Wel gaaf dat een kalender in jouw lichaam kan kijken en kan zeggen op welke dag je eisprong gaat zijn . Om je even wat opheldering te geven. Het komt vaak voor dat een ei ineens eerder of later komt dan men denkt! Je hebt dan een later ei en een kortere lf waardoor je cycluslengte wel gelijk blijft.
Jammer van deze reactie, ik ervaar inderdaad dat ik vaak mijn ei op dezelfde periode heb ook aan de hand van ovulatietesten. Afgelopen 4 maanden in ieder geval. Ik hoop via deze site serieus advies te krijgen. Misschien moet inderdaad deze maand mijn ei nog plaats vinden.
Je kreeg serieus antwoord, namelijk: het kan zijn dat je eisprong ook eens later in je cyclus voorkomt met daarbij een kortere lf. Dat ik een opmerking maakte over je kalenderbericht komt omdat "nieuwe" mensen hier heel erg aan een app of kalender hangen (onnodig dus verwarring raken als het lichaam niet werkt conform de app/kalender) plus het feit dat je zei dat je volgens deze kalender je ei do-vrijdag moest krijgen. Je zei niet dat je altijd je ei op dag 14-15 hebt gevonden met ovutesten de afgelopen 4 maanden.