Heb deze vraag ook op t miskraam forum gesteld.. maar ik denk dat hij meer op zn plek is hier.. Ik heb 3 weken en 2 dagen terug een missed abortion gehad.. ik was 10 weken, het vruchtje 6.. heb een miskraam opgewekt met cytotec.. Het bloedverlies hield 2,5 week geleden op.. 5 dagen geleden was mijn zwangerschapstest negatief.. (meerdere testen gedaan) Ik ben begonnen met ovulatietesten.. Ik voel nu rechts ook al weer wat.. Wat vinden jullie van deze testen.. komt er iets aan? Komt er
Wat naar een missen abortion.. Zijn dit de testen van sensitest? Zo ja, dan zou dit je positieve test kunnen zijn, bij was dat hem iig wel.. Maar ik zou voor de zekerheid nog even doortesten.
De laatste 3 zijn van vandaag.. de 3 ervoor waren gisteren.. die daarvoor de eerdere dagenn.. ik was een beetje fanatiek.. Heb nu ook flinke druk in mijn rechter eierstok..
De eerste 2 testen van vandaag zijn echt wel positief hoor! En wat naar van je missed abortion, sterkte!
Die twee zijn positief! Succes. Wist je dag je na een miskraam extra vruchtbaar bent? Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakbeebje.
Yup de een na laatste is positief. Dat drukkende gevoel is de laatste groeispurt van het ei. Ik verwacht dat je ei overmorgen gaat springen Have fun!