even jullie mening nodig..........

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Oek oek, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hallo,

Sinds kort werk ik 25 uur bij een telefonische klantenservice.
    Ik dacht in eerste instantie dat het geen probleem zou zijn, aangezien het zittend werk is.. Ik zou eigenlijk 5 dagen per week gaan werken, dus 5 uur per dag Maar nu word ik steeds maar 4 dagen ingeroosterd waardoor ik soms dagen maak van 9 uur.
    Ondanks dat het zittend werk is, merk ik dat ik na zo'n 5 uur echt buikpijn krijg, en savonds heb ik dan erg veel last van harde buiken en doodmoe.
    Nu vraag ik me af: wat zouden jullie doen? gewoon doorgaan op deze manier omdat ik nog maar net hier werk, of aangeven dat ik het niet red om meer dan 5 uur per dag te werken?
    vrijdag heb ik een afspraak bij de vk, en wil dan ook even vragen wat zij ervan vind...... vind mezelf zo'n zeur. :oops:

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bedrijfsarts bellen en daar aan vragen. 5 dagen werken is toch 5 dagen werken? En anders idd ff je vk bellen, succes!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je bent helemaal geen zeur.

Meer dan 5 uur is gewoon teveel. Dat verschilt per persoon, maar voor jou is dat nu gewoon teveel. Ik kan me dat helemaal voorstellen.

Op het werk bespreken en idd de VK bellen, net als Patroeschka zegt.

Succes en kies altijd voor jezelf en de baby.

4. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Open over zijn, je hebt er uiteindelijk jezelf en de beeb mee...

5. Charl

Charl Lid

15 mei 2006
    48
    0
    0
    Kleding maken
    Aan jezelf denken.Je bent geen zeur.

Ik heb precies hetzelfde.(ik heb ook zittend werk) Ik werk nu maar 15 uur,omdat ik last heb van mijn bekken. Het lukt gewoon niet langer,en waarom zou je jezelf pijn moeten gaan doen.
    Het is niet anders.

Kus charl

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    oke, dankjewel voor de reacties, Ik ga het morgen aangeven bij de vk, en dan maandag maar eens met mn baas praten :(

Deel Deze Pagina