Wat de titel al zegt ik heb al maanden last van mijn linker elleboog. Heb er nu 2 keer een spuit in gehad met pijnstilling/onstekingsremmende medicijn. Helaas heeft het maar kort geholpen en heb ik nu alweer weken erge pijn. Wie heeft hier ervaring mee? Heb vanmiddag al een afspraak bij de dokter maar ben benieuwd wat de volgende stap kan zijn. Het is nu zelfs zo erg dat ik door de grond ga van de pijn als ik mijn zoontjes op moet tillen of moet verschonen
Misschien op zoek naar een goede fysio/manuele therapeut? Al is het maar om een goede manier te vinden dat wel voor je kleintje kan zorgen met minder pijn. Mijn man heeft trouwens ook last van zijn elleboog en polsen, hij is onder behandeling bij mijn bekkenfysio. (Zij kijkt naar het hele lichaam, en niet enkel naar de elleboog..) het werkt trouwens wel.
naar de fysiotherapeut is mijn enige tip. die masseert de ontsteking weg. is heel pijnlijk! door die spuiten verdoof je de ontsteking even, en belast he het daarna te veel
Ik ga het vanmiddag zien wat de dokter zegt. Ben benieuwd. Heb ook al fysio gehad (voor die spuiten) maar dat heeft niks geholpen en werd het alleen maar erger van.(vergeten te melden in openingspost)
Hebben ze al wel een idee wat het precies is dan? Weet uit ervaring bijv. dat een golfelleboog gewoon lang de tijd nodig heeft om beter te worden. En spuiten daar absoluut niet tegen helpt. Wens je heel veel succes vanmiddag en hoop voor je dat ze een goeie oplossing hebben.