even jullie mening: reden van afmelding

Discussie in 'De lounge' gestart door , 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

even voor de duidelijkheid: ik heb mij NIET ziek gemeld maar heb gebeld en eerlijk gezegd dat mijn dochter ziek was en geen oppas had..

achteraf vind ik dat de vrouw die ik aan de telefoon had kunnen vragen of ik wist wat het beleid was en had me dan uit kunnen leggen hoe het eigenlijk moest.. ze had kunnen vragen of ik zelf een oplossing wist en desnoods samen kijken hoe we er uit komen.. ipv bot doen en doen alsof ik raar was!

2. sim

sim Niet meer actief

oh sorry, ik dacht dat je je ziek gemeld had, omdat je dochter ziek was :oops: sorry..

maar goed, ik heb ook een duidelijke mening en dat is ook dat een moeder bij haar kinderen hoort te zijn als ze ziek zijn (en ik bedoel uiteraard niet een verkoudheid of een griepje of iets anders onschuldigs, maar dat voel je als moeder het beste aan wanneer dat nodig is ;) )

voelt ze zich al weer wat beter?

3. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Ja zo ja. Dat had wel gekund ja maar dat hadden ze vanuit het werk moeten zeggen. En ik snap best dat ze er niet op staan te springen dat ze zich afwezig meld omdat haar kind ziek is. Maar hoe bot en raar deze vrouw dat zei vind ik echt niet kunnen, ik persoonlijk vind dan dat je geen goede planer/leidinggevende bent. Maja tis ook allemaal zo dubbel, snap het van beide kanten maar die planner had ook netjes met haar kunnen overleggen hoe ze dit gingen oplossen. Maja..

4. Niet meer actief

ja ze is weer de oude ;)

Nee had me niet ziek gemeld maar had dus gezegd dat ik niet kon komen zus enzo (zoals eerder vermeld)

Ik zorg gewoon dat ik een telefoonlijst krijg en dan kan ik proberen te ruilen. Maar vraag me nog steeds af hoe het moet als je dan sochtends ziek wakker wordt? wie zou er nou op zo'n korte termijn willen en kunnen werken vraag ik me dan af..

5. Niet meer actief

ja precies, ik wist dat niet en dacht echt dat ik er goed aan deed om me toen af te melden ipv de volgende ochtend.. als zij mij gewoon uitleg had gegeven en had gevraagd of ik zelf een oplossing zou hebben dan was het alweer een heel ander verhaal ;)

Deel Deze Pagina