Ieder jaar als het weer wat kouder wordt en ik s' nachts dieper slaap droom ik de raarste dingen. De laatste week heb ik weer een aantal hele vreemde dromen gehad. Die van afgelopen nacht was weer zo'n prachtvoorbeeld. Ik droomde dat wij onze stoelen in de woonkamer hadden weggehaald en er bleek een gat in de plint te zitten. Dus wij die dichtplakken met tape. Toen we weer keken zat er naast een ander gat. We zaten op de bank toen het ons opviel en plotsklaps komen er vier dikke ratten uit de muur gerend. Ze hadden ook nog eens geen normale staarten maar platte, beverachtige, staarten en ze renden een paar rondjes door de huiskamer alsvorens zich weer terug te trekken in de muur. Toen ik wakker werd had ik nog mijn tenen gekromd en kippevel over m'n hele lijf. Hebben jullie ook grappige, vreemde of bizarre dromen die jullie wel eens kwijt willen? Ik ben wel benieuwd.
ik droom heel vaak over het ouderlijk huis of over het eerste huis waar ik woonde. ik ontdek dan ineens dat er een hele nieuwe gang is met kamers, allemaal heel ruim en heel licht! En die had ik eerder nooit ontdekt!
op www.dromenweb.nl kun je kijken wat je droom precies in houd .. erg leuk om af en toe eens te weten .. Ik kan soms ook zo raar dromen, het ene moment zit ik hier en dan weer daar hihhihi... ik droom ook vaak dat ik moet rennen voor iets maar dat mijn benen dan zo zwaar als lood zijn en dan kom ik niet vooruit hihhi ...
ik had vroeger een huisgenootje (woonde toen in een studentenhuis) en die droomde vaak dat ze naakt aan het autorijden was hahahahaahha
Als kind had ik vrij regelmatig nachtmerries dat ik op het strand was en de golven zo hoog werden dat je moest vluchten, maar de duinen waren dan al zover weggeslagen dat je niet meer naar boven kon. Alltijd als ik zo'n droom had ging ik op zoek naar een wc en dan spoelde ik mezelf erdoor. Dan zag ik mijn bed en werd ik wakker uit de nachtmerrie. Best slim opgelost als je een jaar of zes zeven bent. Later werd dat mijn standaard vluchtweg uit nachtmerries. hihi.
Ik was in het centrum in almere buiten samen met 3 vrienden en achter ons was ineens een hele groep gangsters met een bazooka (ofzo) Die bliezen alle dingen op en kwamen achter ons aan gerend. Ik rende voor me leven onder een poortje door en vrienden riepen: "kom kom hieroverheen nu!" Moesten we over een groen hek met prikkeldraard erop in van die rollen, dus ik over dat prikkeldraad heen achter dat hek, daar waren allemaal van die stalen grote opslagcontainers in een doodlopend soort binnenhof waar achterdeuren van winkels op uitkomen. Wij rennen en we konden geen verstopplaats vinden en we hoorden die gangsters dichterbij komen. Ik zei ineens : "kom we gaan op het dak, dan zien ze ons niet" Dus wij als een gek op dat dak klimmen en 1 iemand van ons groepje was ineens weg dus wij waren doodbang dat die nog beneden was en dat die gangleden hem zagen. Uiteindelijk was ie ook op het dak en we keken heel stil over de rand. Liepen die gangsters net onder ons door met geweren en die bazooka. Toen ineens was ik op een grasveld daar in de buurt samen met een vriend van me en ging ik rijles in een politiewagen nemen De andere groep van ons had ondertussen een groot kruis gemaakt met een rode doek eroverheen. Dat betekende dat we ons overgaven aan die gangsters. Ik liep samen met mn collega die rijschool binnen maar dat ging ineens niet door want ze had geen plek meer. vervolgens reed ik ineens naar de shell En toen werd ik wakker. nou hoe raar kan je dromen, het slaat totaal nergens op...
Vannacht had ik ook een enge droom. Ik had een feestje gehad en liep met mijn zus terug naar huis. We liepen over een bruggetje en opeens springt mijn zus van die brug naar de overkant van het water. Alleen komt ze verkeerd op de kant terecht met haar hoofd en valt zo achterover het water weer in. Ze kwam nog 1 keer boven en ging toen onder water. Er kwamen wat meisjes op de fiets langs ook over dat bruggetje, maar die waren dronken ofzo, dus niemand reageerde toen ik om hulp riep. De kant was zo steil dat ik mijn zus er in mijn eentje namelijk nooit uit zou krijgen. Toen moest ik er toch maar inspringen, in ieder geval om haar hoofd weer boven water te krijgen en toen werd ik wakker. Ik weet bijna altijd goed wat ik gedroomd heb, mijn man nooit. Maar gelukkig droom ik ook veel leuke dingen hoor, alleen vannacht niet.
Ik droomde vanacht dat 2 tanden loszaten en dat er zelfs een paar tanden uitvielen Nu lees ik op dat dromenweb.nl dat mij slechte tijden staan te wachten, lekker positief Maar wel raar, deze droom kan ik me nog echt goed herinneren. Ik droomde dat ze mijn tanden er weer in konden zetten, maar ze stonden dan wel scheef
Van dat soort dromen heb ik ook altijd, echt van de hak op de tak alle kanten op en niemand die er wat van snapt (vooral ik niet).
Vanacht droomde ik iets met een zwembad en dat mijn man zich verstopt moest houden want ze wilden hem vermoorden. Nou ja, ik weet de details (gelukkig) niet meer. Als ik weer eens wat mafs droom zal ik het laten weten, haha.
dat is echt zo gaar he haha, ik heb pas geleden ook gedroomd dat ik iemand aan het doodslaan was met een stok
Nou lekker dan, haha. Ik droom ook altijd de meest vreemde dingen en ook vaak en veel. Meestal zijn het wel aardige dromen, maar soms...
ik heb de meest rara dromen, van de hak op de tak...( gemiddeld heeft een mens ook 7 dromen per nacht) maar ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben ..bijna elke nacht de terugkerende droom dat ik met 27 weken ga bevallen van een prachtige kerngezonde zoon ( weet het geslacht nog niet eens ! ) in mijn droom kan hij ook meteen mee naar huis,en is alles helemaal prima ik hoop niet dat deze droom betekent dat ik een (veels) te vroeg geboren kindje krijg ! want dat ik hem of haar kerngezond mee naar huis neem me 27 weken is natuurlijk onlogisch dat ik over een jongen droom kan natuurlijk betekenen dat ik diep van binnen denk dat het een jongentje is
Ik merk dat ik veel heftiger droom sinds ik zwanger ben! Vannacht werd er ingebroken maar ze hadden de audio laten staan maar het meubilair meegenomen haha alsof dat ongezien even kan En de eerste droom over mijn zwangerschap was dat ik beviel met 10 weken zwangerschap van een jongen van 7 pond haha yeahh right
haha jij dus ook al gedroomd over een vroeggeboorte, zal hopelijk niets betekenen, enne met 10 weken zat het gelukkig nog lekker bij mij haha raar he dat je dan droomt dat het gewoon mee naar huis kan enzo
haha jaa inderdaad ! zoooo onlogische... de baby moet 27 weken gewoon nog in het ziekenhuis blijven,en echt kern gezond zal het dan niet zijn want de longetjes zijn dan toch nog niet helemaal goed ontwikkeld ...? ik probeer wel om me er niet zoveel mee bezig te houden...zometeen word ik er nog bang van bang dat de beeb echt geboren word met 27 weken gelukkig zat de kleine er bij mij ook nog lekker warm met 10 weken :d ik hoop dat de baby blijft zitten tot minimaal 36 weken ! haha 10 weken en een baby van 7 pond haha hij is wel grappig dat zou me toch wereld nieuws zijn haha
Ik had vorige week een hele rare droom. Ik droomde dat mijn man en ik bij zijn opa en oma op visite waren. De bank stond achter de eetkamertafel en toen kwam in die flat rechts een hele oude vrouw binnen. Dat was de moeder van de oma van mijn man (zijn overgrootmoeder dus). En zij kwam heel rustig binnen en ging heel tevreden aan de tafel zitten. Toen keek ze op en keek ze me recht in de ogen aan en toen zag ik dat zij net zo'n super blauwe ogen had als mijn man en mijn schoonmoeder en toen kreeg ik een bevestigend gevoel dat dat de moeder was van zijn oma. Snappen jullie het nog? Maar goed. Die vrouw leeft al heel lang niet meer en heb ik nog nooit gezien ook niet op foto. We hebben het ook nog nooit over die overgrootmoeder gehad dus ik weet niet hoe ik erbij kwam. Maar goed, ik vertellen tegen mijn schoonmoeder en de oma van mijn man en de beschrijving klopte precies! Ook de beschrijving van haar karakter klopte als een bus. De droom gaat ook niet uit mijn hoofd en ik vind hem zo raar!
Het is voor "zielen" makkelijker om zich in een droom te laten zien... hoor wel vaker van dit soort verhalen waarschijnlijk is ze op bezoek geweest heb zelf ook zo`n ervaring gehad waar ik normaal geen droom kon onthouden wist ik nu nog elk detail en heeft me ook heel lang bezig gehouden... maar later ook bevestiging gehad van een paranormaal iemand die er uit zichzelf over begon... erg speciaal.
ik heb 1keer een droom gehad en niemand geloofd me bijna toen ik 8 maand zwanger was heb ik gedroomd dat ik een kindje op schoot had en zag alleen het mondje en kleertjes dat kindje had een schisis heb het de die ochtend verteld aan mijn vriend en hij zei ach dat is vast niet ons kindje wat bleek mijn dochtertje is geboren met een schisis en toen ze 3 maand was had ik haar op schoot en het was dus toch mijn dochtertje en mijn vriend zei hetzelfde als in die droom