Mijn vader is strax 50 jaar en wij wouden ook een foto laten maken maar dit is dus de reden dat wij het niet doen. Je krijgt altijd scheve gezichten.. Jammer zeg! En een beetje vreemd van je schoonzusje..
Tja, hier horen we alleen jullie kant van het verhaal, niet dat van haar. Wij gaan ook heel anders om met elkaar dan mijn schoonfamilie. Als iemand een hekel heeft aan feestjes en recepties en daardoor niet op een bruiloft komt, ligt niemand daar van wakker. Ik ook totaal niet. Familiefoto's met en zonder aanhang doen we niet, iedereen mag gewoon op de foto, of ze nu 1 week of 30 jaar bij elkaar zijn. En ik kom ook regelmatig niet naar verjaardagen, omdat ik er geen hol aanvind en niet van verplichtingen houd. Dat vinden ze raar, maar jammer dan. Iedereen is dus anders. Ik vind wel dat ze een kaartje had kunnen sturen of even een belletje had kunnen geven. Bij mijn man heb ik ook de begravenis van zijn oma gemist, maar toen was ik zwanger en had erg veel buikpijn en het was niet om de hoek. Anders ga ik wel mee hoor, voor dat soort dingen moet je gewoon respect hebben.
zou hier een slotje op mogen. Ik krijg hier boze gezichten en daar heb ik totaal geen zin in. ik wou gewoon mijn ei kwijt en kijken of ik de enige ben die daar een probleem van maakt. Ik vind het ronduit schandalig dat zij zich zo gedraagd, na alles wat er voor haar is gedaan.
ik lees nergens dat iemand boos is? je bent niet de enige die van het gedrag van je schoonzusje een probleem maakt en je zult ongetwijfeld gelijk hebben maar de meningen zijn gewoon verdeeld, dat gebeurt wel vaker toch? ik hoop dat je er nog uitkomt met je schoonzusje, lijkt me echt lasig om steeds iemand tegen te moeten komen die familie wordt/is waarmee het totaal niet klikt.
Ik sluit me bij mymiracle aan, ik zie ook geen boze berichten? Als je een topic opent kun je verschillende reacties verwachten, gelukkig is niet iedereen hetzelfde, deelt niet iedereen dezelfde mening en reageerd niet iedereen op dezelfde manier. Ik vind het jammer dat als iemand niet de reacties krijgt waarop hij of zij hoopt diegene meteen zijn topic op slot gooit, al is dit natuurlijk je goed recht! (niet alleen jij hoor..) Ik hoop dat jullie er als familie zijnde uitkomen! Groetjes Thea