arm kind!!! voel me zo schuldig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

#1 Amfy, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2010
    even van mij afschrijven.

vanochtend op bed. fynn spelen en ik aan het donderen zoals ieder weekend;) deze ochtend liep alleen anders.:(

zoals altijd had ik de kussen en dek bedden op 1 hoop gegooid dan kruipt fynn er over heen en doet hij gek. sinds een week of 6 kan fynn ook springen dus dat is helemaal leuk.
    hij staat dan te springen op bed en dan duw ik hem omver of hij gooit zich zelf omver in de berg met dekbedden. maar van ochtend ging het dus mis!! hij laat zich vallen en komt verkeerd terecht in de "berg". gelijk begind hij te gillen en het beweegd zijn arm niet meer.
    ik gelijk naar de hap gebeld en we mochten gelijk komen.
    de huisarts voelde en bewoog de arm wat en zei jullie mogen naar de overkant (seh) dus brief gepakt door gelopen en daar op gevangen door een heel liefs mens.deze stuurde ons door naar de rontgen. foto's gemaakt en pap bleef bij fynn en ik echter het glas de foto kwam op beeld en ik zag het gelijk een streep op zijn boven arm! schrikken dus de rontgen mevrouw vertelde dat het hooguit een scheurtje was en absoluut geen breuk. na de foto's mochten we plaats nemen in de behalden kamer waar we moesten wachten op een arts die kwam snel maar deze vertelde dat ze wilde overleggen met de chirurg op dat moment sloeg mijn gevoel drastisch om ik voelde me zo schuldig dat ik hem niet had opgevangen!
    de chirug wist het ook niet goed en moest de radioloog bellen:$

uit eindelijk na 1,5 uur naar aankomst op de hap. het oordeel een fiseurtje (oftewel een haarschreurtje) veel pijnstilling en rust moeten het beter maken. maar hoe ja de pijnstilling is geen probleem paracetamol en ibuprofen maar de rust hoe doe je dat met een van 1,5? nu heeft hij zijn armpje in een mitella en hij is zo zielig!!

ik zit constand te huilen omdat ik me zooooo schuldig voel.als ik het had op gevangen had ik nu mijn vrolijke vent nog gehad:(

in het ziekenhuis zevenaar wel heel erg veel steun gehad een de mensen daar.en ze hielpen ons heel snel. en er werd van alles geregeld voor fynn (tot een tuitbeker roosvice aantoe) en voor ons. super daar

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jeetje, kan me voorstellen dat je je naar voelt, maar niet schuldig voelen hoor! Kun jij toch ook niet weten dat ie net verkeerd terecht komt?
    Sterkte ermee!

3. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Oh jee, wat een verhaal!
    Dat bedenk je toch ook niet... Ik doe vaak hetzelfde spelletje met mijn kleine man. Hoe wilder en gekker, hoe leuker. Maar dat er dan zoiets kan gebeuren!
    Kwestie van dikke pech denk ik hoor. Hij zal net verkeerd terecht gekomen zijn, want die kleintjes zijn normaal toch hartstikke flexibel. Ze vallen toch ook om de haverklap, helemaal als ze net gaan lopen, rennen en springen.

Snap wel dat je je enorm schuldig voelt, maar het was natuurlijk helemaal niet je bedoeling om hem pijn te doen. Sterker nog; je wilde juist plezier met hem maken!

Ik hoop maar dat ie met de pijnstilling minder last heeft van zijn armpje en dat het slapen een beetje gaat. Arme knul...
    Met een beetje geluk voelt hij zelf ook wel aan dat hij het wat rustiger moet doen met zijn ene arm. Dat zal de natuur toch ook wel goed geregeld hebben?! ;)
    Zit er nu geen gips om? Dat scheelt wel een hoop gedoe met douchen/ badderen enzo.

Veel sterkte en wees niet te hard voor jezelf! Hij komt er wel weer bovenop en jij hebt niets fout gedaan!

Liefs, mamasim

4. tulip

tulip Niet meer actief

och meid, kan mij jouw gevoel goed voorstellen, maar het is niet nodig hoor. Daar kan je echt niks aan doen. Sterkte voor jou en Finn.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee hij heeft geen gips omdat het de boven arm in kunnen ze dan niet gipsen.

maar inderdaad ze vallen zo veel en ze kommen eigenlijkniet kapot! dat maakt het nog veel erger. had ik hem maar gewoon opgevangen

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Oooh, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik voel helemaal met je mee. Ik denk wij allemaal wel....
    Maar dit kan ons allemaal overkomen... Mijn mannetje is ook gek op wilde spelletjes, hoe wilder, hoe beter en hoe harder hij lacht! Dus soms doe je gewoon gek en in 99 van de 100 gevallen gaat dat gewoon goed en maak je samen lol. En soms gaat het fout... ook wel eens andersom. Ik kreeg vandaag nog een kopstoot (tand door mijn lip). Doet mijn zoontje ook niet expres en hij kijkt dan ook zo zielig naar zijn mammie. Ik denk dat hij zich dan ook best rot voelt, hoe klein hij ook is.
    Dus ja... it's all part of the game meid.
    Sterkte met je kleine dappere man!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vreselijk!
    Maar meis, jij wilde een spelletje doen, dat is iets verkeerd afgelopen.
    Dit kon je ook niet voorzien!
    Net zoals dat je met buiten spelen ook niet alles onder controle kan hebben.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.786
    18.951
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Arm ventje, het is zonde! Maar zoals hierboven al een paar keer gezegd is: probeer je niet schuldig te voelen hoor! Als je dit vantevoren had geweten dat had je hem wel gevangen. Maar je was gewoon lekker aan het spelen en hield natuurlijk geen rekening met een nare val. Kop op meid! Verwen hem maar even extra en voel je niet schuldig!

9. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Join the club! Ik weet helaas hoe je je voelt. En geloof me... je bent zeker niet de enige die zich schuldig voelt over iets wat haar kind is overkomen. Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht ... Sterkte jullie beiden ermee! (en ik denk dat jij het eigenlijk nog het hardst nodig hebt...kids zijn bikkels hoor!)

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Arme mama en kindje dacht ik meteen. Snap dat je. je rot voelt zo als de andere al zeggen verwen hem maar lekker. Je had het NIET kunnen voor komen. Denk daar maar aan alsjeblieft. Tijdens het spelen kan het gebeuren. En hoop dat je vanavond nog wat kan slapen en je kleine man snel geen last meer heeft van zijn armpje. Gelukkig herstellen zij zich sneller als wij en. Las het al de natuur heeft het zo geregeld een kind dat pijn heeft zal die of zijn ledenmaat even met rust laten meestal. Sterkte

11. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Jij moet je echt niet schuldig voelen!
    Dit kan iedereen gebeuren!
    Ik weet nog dat mijn zoontje uit ons bed donderde,
    oh vreselijk vond ik het, hij huilde misschien maar 10 seconden
    ik heb er de hele dag en nacht nog last van gehad!
    Ik hoop dat hij gauw van de pijn af is en dat het gauw geheeld is!
    Sterkte voor jullie!

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Niet schuldig voelen, hoor! Nergens voor nodig!
    Jongens zijn meestal lekker onbesuisd en dat moeten ze ook zijn! Als zijn arm straks weer hersteld is, weet ik zeker dat hij in no-time weer loopt te bedelen om jullie dekbedden- en kussensberg!

Ik snap je gevoel, maar laat het los! Het hoort er nou eenmaal allemaal bij; je kunt hem moeilijk inpakken ;)

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ach meis *dikke knuffel voor jou*, kan me je gevoel zo voorstellen, maar je kan er echt niks aan doen! Hij is verkeerd terechtgekomen, hoe rot het ook is, het kan gebeuren. Je kan hem niet in een glazen kastje opsluiten toch?

Geef Fynn maar een lekkere dikke knuffel, ik hoop dat hij niet te veel pijn meer heeft. Hopelijk gaat ook hier op dat die kleintjes wel wat kunnen hebben. En neem het jezelf niet kwalijk!

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

bedankt voor jullie lieve berichtjes!!doet me echt goed.

nee in kan hem niet in een hokje zetten maar ze worden ook zo snel groot!!!

hij slaapt nu al een uurtje dus dat scheeld alweer.morgen maar weer eens aan kijken. nu even rustig op de bank zitten

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

even een update. vanacht heeft fynn op zich goed geslapen wel een aantal keer wakker geweest omdat hij niet lekker lag.

verder gebruikt hij zijn arm niet.hij weet dat het pijn doet.

hier een foto van ons ventje Bekijk bijlage 90484

onder de pleister zit een veiligheids speld maar dat vond ik wat eng

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wat een heerlijk ventje, zeg! :D
    En fijn dat het op zich verder wel goed gaat. Komt best goed. Denk dat hij het eerder vergeten is dan jij, hahaha! (weet ik wel zeker, eigenlijk)

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh erg he!

hier ons meisje ook een haarscheurtje nadat ik en zei voorop de fiets gevallen waren toen het glad was.....

maar zei kreeg gewoon een gipsje hoor..ze zeiden ze doet er toch niet rustig mee...)kon nog niet lopen dus kruipen!

En dat heeft ze 2 weken gehad en toen wsa het heel goed geheeld hoor...kon je op de foto al niets van zien, dus dat gaat heel snel!

Dikke knuffel voor je mannetje....hij ziet er echt zielig uit hihi. en lief!!

18. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ooooh, wat sneu, ook voor jou zelf !

Kun je echt niets aan doen hoor ! Laatst was ik ook te laat met het opvangen van Joleijn toen ze van de bank af wilde... ploft ze zo op haar kontje... Ik was al bang dat ze iets aan haar ruggengraatje zou hebben van die val. Viel gelukkig mee... maar zo zie je maar weer...

Je kunt ook echt niet alles aan zien komen hoor.
    Snap wel dat je je schuldig voelt, maar je kunt ze toch niet tegen de hele wereld beschermen helaas... (Zou ik ook wel willen ;)).

Sterket ermee en beterschap voor je zoontje !
    Knap manneke is het trouwens !

19. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Zelfs met zielig armpje is het een mooie vent ;).
    Goed om te lezen dat hij inderdaad zelf ook wel snapt dat hij zijn armpje beter niet kan gebruiken!
    De dag nog een beetje doorgekomen? En is de ergste schrik al wat gezakt?

20. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Maar zoals bij meer dingen, een ongeluk zit in een klein hoekje. En je hebt sit zeker niet moetwillig gedaan.
    Dus knop om, positief zijn, en lekker knuffelen met je ventje!

Heel veel beterschap!!

Deel Deze Pagina