En wat denken jullie nu cd 27.. ik weet het niet, zwangerschapstest doen of zeker weten een laat ei..?
@darkangel spannend ik ga hard duimen! @Y87, dat is wel heel erg duidelijk positief ! Heb je een zw test liggen ? Wordt nu wel heel erg spannend allemaal! Als je 1 heb zou ik het doen , zeker als je weet dat je ei hebt gehad en zoniet dat lekker heel snel aan de klus gaan ! Ik ga duimen draaien voor je !!
Hartstikke negatief!! Kan het nog te vroeg zijn voor de zw-test? 4 dagen voor NOD? Ik ga zowiso goed aan de klus!!.. snap er nog steeds niets van...
Als dit pas je 2e hormoonloze cyclus is dan zou ik niet uitgaan van een 31-dagen cyclus want dan kan get nog schommelen. Ik zou dan denken dat nu je eisprong eraan komt en dus aan de klus gaan.
ja zijn vandaag terug gekomen van een weekendje weg, maar heb idd vanmorgen getest.. en test was omo wit...
ja... had eigenlijk best wel goede hoop.. als ik over 2 dagen nog niet ongi ben doe ik nog een test.. is die niet positief, wacht ik een paar dagen om mijn lichaam de kans te geven om ongesteld te worden, zo niet, bel ik t ziekenhuis.
ik ga t allemaal wat vroeger doen.. dus morgenvroeg een test.. is die niet posi, bel ik donderdag t ziekenhuis..
ja dat hoop ik ook.. maar heb er een hard hoofd in.. t is meer ter bevestiging dat t niet zo is... en ik een rede heb om t ziekenhuis te bellen.. baal wel dat ik alleen clear bleu digi heb.. en geen kruidvat..
nou hier niet zwanger... en niet ongi.... zucht! ik bel morgen t ziekenhuis wel... en hoop dat ze me dan kunnen helpen..
Kan me de frustratie voorstellen hoor. Die onzekerheid is niet prettig. Op een gegeven moment heb je ook zoiets van laat de ongi maar gewoon komen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan ik met goede moed aan de volgende ronde beginnen. Nu blijft het dat afwachten. Laat je even weten wat ze zeiden bij het ziekenhuis? Liefs
Dark@ Fijn he die vrouwen lijven verkoop dat ding . Vreemd hoor ik hoop dat het ziekenhuis je gerust kan stellen . [ lees steeds mee] Dikke knuf laat je niet gek maken door je lijf he. Ik weet het makkelijk gezegd.