10 mei eerste dag laatste menstruatie. 23 en 25 mei inseminatie gedaan. en nu 1 dag overtijd en een vette streep. zegt zo'n vette streep nog iets???? is het er 1 of zijn het er 2?
Gefeliciteerd! Heb je een donor? Heb zelf 3 juni inseminatie gedaan. Doe nu nog 1 x per maand. Kan best zijn dat ik na,een paar rondes 2 x ga proberen. Nu ronde 2. En jij? Groetjes Joos
ja heb een eigen donor gevonden. ik heb vorige jaar ook een donor gehad maar toen ik zwanger was niks meer van hem vernomen en het liep uit op een miskraam, dus toen op nieuw gezocht en bij deze donor was het nu de tweede ronde. je kunt echt beter 2 keer insemineren met een dag er tussen. ik ben ook bij een gynaecoloog en die houd alles goed in de gaten, paar keer terug geweest voor een echo voor eicel groei zeg maar en ze vertelde me wanneer de beste kans was en je ziet het, ZWANGER. ik kan het alleen nog niet zo goed geloven en ben dan ook erg voorzichtig na de vorige keer. groetjes
ik had ook echt een mega vette streep, de vrouw van mvm verschoot er zelfs van, maar toch 1 beebje vandaag gezien.
Mooie test! Lijkt precies op mijne van deze baby, was toen denk ik ook 1 dag overtijd of net op NOD (heel bizarre cyclus dus ik weet het niet precies). Heb 1 kindje in de buik hoor. Wel fijn dat je meteen zo'n donkere test hebt Gefeliciteerd!
bedankt dames voor jullie felicitaties? ik kan het eigenlijk zelf nog niet geloven , ik denk dat dat er mee te maken heeft dat het de vorige keer mis ging. ik mag 28 juni in ieder geval voor een echo, dan zal het wel tot me doordringen.
6 mei menstruatie gehad en toen 3 dagen laten had ik menstruatie niet meer en heb vandaag test gedaan had ik ook twee streepjes op mij profiel staat ook op die test http://www.zwangerschapspagina.nl/members/10677-albums10155-picture60037.jpg
super mooie streep , die had ik ook maar er zit maar 1 beebje in gefeliciteerd en ga er lekker van genieten