Er staat nu een complete Mura in het prenatal blaadje, nieuw voor 499. Ik kan me voorstellen dat je na de mazzeldagem wat meer geluk hebt!
Ik heb mijn mura na 3 jaar te koop gezet, ook met voetenzak en zonder maxi cosi en ik heb er toen 275 voor gekregen. Zou dus zeker nog wachten en de advertentie gewoon weer een keer opnieuw plaatsen.
Wij hebben onze Mura 3 gekocht, met buggyzit en maxi-cosi, voor 150. Die was ook echt nog zo goed als nieuw, die rubberen, uitstekende dingetjes op de banden, die afslijten als je ermee rijdt, zaten er nog op.. Nu weet ik natuurlijk niet wélke Mura jullie hebben en of de buggyzit en de maxi-cosi er ook bij zitten Ik zou m'n kinderwagen gewoon een tijdje op marktplaats laten staan. Als je na een paar weken nog geen biedingen hebt gekregen die in de buurt liggen van je vraagprijs, kun je er wel vanuit gaan dat je het inderdaad een beetje te hoog ingeschat hebt.. Om een mail van één persoon, die zegt 'dat je blij moet zijn als je er 100 voor krijgt', zou ik m'n vraagprijs écht niet aanpassen